אייל פרנקו התפטר מיקב הרי גליל

אייל פרנקו בימים טובים יותר שלו עם היקב. צילום דניאל ישראלי
פרנקו היה אחראי על צוות השיווק והוביל את אסטרטגיית השיווק של היקב הפועלת להנגשת יין לצרכן ולחיבור עם הסיפור המקומי והמיוחד של יקב הרי גליל

אייל פרנקו, מי שהיה עד עתה מנהל שיווק ומכירות של יקב הרי גליל, התפטר מתפקידו . אני מכיר את אייל כבר שנים. תמיד הוא נתפש בעיניי כאיש מחושב, קפדן, מאוהב במוצר שלו, חי ונושם יין. לא סתם איש שיווק שצריך להעמיד פנים ולחייך רק בגלל שצריך. תמיד קיבלתי ממנו תשובות לשאלות, גם אם הן היו קשות.

אייל פרנקו הוא עורך דין מוסמך, בוגר תואר למשפטים במכללה למנהל. תחילה עבד במשך שש שנים ביקב רמת הגולן בתפקידי הדרכה וניהול מכירות, ולאחר מכן ניהל את פיתוח השוק המקומי של יקב הרי גליל. פרנקו היה אחראי על צוות השיווק, והוביל את אסטרטגיית השיווק של היקב הפועלת להנגשת יין לצרכן, ולחיבור עם הסיפור המקומי והמיוחד של יקב הרי גליל (מיתוג חדש, יין בחבית נירוסטה במסעדות, ועוד).O.Vine no alcohol wine water

O.Vine no alcohol wine water

במהלך שנותיו ביקב הרי גליל הוא עבר שלושה מנכ"לים, שכל אחד הגיע עם אג'נדת שיווק שונה – אורי טירולר שניהל את יקב הרי גליל מ- 2010,  שאת מקומו תפסה ב- 2014 אחרי שפיטרה אותו, מנכ"לית יקב רמת הגולן ענת כהן – זוגתו של היינן הראשי של היקב, מיכה ועדיה.

לאחר פרישתה של ענת כהן תפס את ניהול היקב יאיר שפירא – מנכ"ל יקב רמת הגולן, כאשר מי שמנהלת את היקב ביום יום היא קשת ברזילי מיכאלי, שמובילה את הקו של המנכ"לית הקודמת סביב פיתוח בר קיימא. לאחרונה התבשרנו על קו מים מינרלים בטעם יין אותו מפתחים ביקב הרי גליל, שוב תחת ניהולה של  ענת לוי. מהלך שאייל פרנקו מודר ממנו, כמו רבים וטובים מסביב.

מערכת אכול ושאטו מאחלת לפרנקו המון הצלחה

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר