איך אומרים "שירות" ביפנית?

חברת ההייטק OTECH מצאה דרך מקורית לשפר את השירות הניתן ללקוחותיה: עריכת טקס תה יפני

ערב אחד התכנסו כל עובדי חברת ההייטק OTECH לעריכת טקס תה יפני מסורתי במשרדי החברה בהרצליה פיתוח.
לדברי מנכ"ל החברה, רפי בן עמי, עריכת הטקס נועדה בין היתר לשיפור השירות ללקוחות החברה.

נשמע קצת הזוי? אז הנה ההסבר: "בטקס התה היפני לומדים המשתתפים ערכים של סובלנות, שקט ורוגע, החשובים כל-כך לאנשים שעוסקים בעבודה מול לקוחות", אומר בן עמי. "כמו כן, בטקס התה מתבקש האדם להשאיר את האגו בחוץ, ולקבל את הפגמים האנושיים שלו ושל הסובבים אותו".

הטקס כלל חליצת נעליים, לבישת בגדים מסורתיים, מדיטציה קצרה, וכמובן שתיית תה ואכילת עוגיות.
ב-OTECH לא ויתרו גם על סושי איכותי לכל העובדים, להשלמת החוויה היפנית.


OTECH מבית אופנת תוכנה מספקת פתרונות תוכנה מתקדמים לבתי עסק: תוכנות ניהול, תוכנות קופה ממוחשבות, ותוכנות תקשורת המופעלות באמצעות טכנולוגיית IPVPN.
החברה מונה עשרות עובדים עם מחזור מכירות של למעלה מ-10 מיליון שקל בשנה.



כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר