איך לחסוך בלינה בעת קרנבל המסכות בוונציה?

השנה יתקיים הקרנבל בין התאריכים 25.1-5.2.08, וצפויים להשתתף בו מאות אלפי תיירים מכל רחבי העולם

משה מרום, מנכ"ל חברת התיירות אלדין טרוול, ממליץ לנוסעים לקרנבל המסכות בוונציה להוזיל את עלויות השהייה על ידי לינה בעיירות ובאיים שסביב המטרופולין הוונציאני.
לידו, מוראנו, מסטרה ומוגליאנו הם רק חלק מהערים והאיים השוכנים בקרבת ונציה, שבהם מומלץ לשהות ולהוזיל את עלויות השהייה. זאת לעומת המחירים המוצעים בוונציה עצמה.

קרנבל המסכות בוונציה מציע במשך משך 12 יום הופעות בתחום המוסיקה, התיאטרון, הריקוד והאקרובאטיקה אשר יוצגו ברחבי העיר כאשר הבימה המרכזית תהיה בכיכר סן מרקו.
השנה יתקיים הקרנבל בין התאריכים 25.1-5.2.08, וצפויים להשתתף בו מאות אלפי תיירים מכל רחבי העולם.

קרנבל המסכות בוונציה הוא מסורת רבת שנים של צבע, צליל ושיכרון חושים מלא, שהתיעוד הראשון לקיומו הוא מ-1268. כבר בימי הביניים החשוכים, יצאו הוונציאנים לרחובות לבושים בתחפושות וחבושי מסכות, והפגינו מתירנות רבה. צו מ-1458 אסר על כניסת גברים המחופשים לנשים לתוך מנזרים לשם ביצוע "מעשים בלתי הגונים". למעשה, ב-1608 היה צורך לאסור את חבישת המסכות בימים שאינם ימי הקרנבל.

אז וגם היום הקרנבל הוא המקום, בו יכול האדם לפשוט את זהותו הפרטית, המעמדית והחברתית, וללבוש זהות כאוות נפשו. ההיתר שנתנה המסכה להתנהגויות אלה ניכר במאות רומנים, אופרות ושירים, בהם בא לידי ביטוי הקסם המשחרר, הפרוץ והמרדני של המסכה.

בתי מלון מחוץ לוונציה שמציעה אלדין טרוול:
מלון VIENNA בעיירה מסטרה

מלון בדרגת 3 כוכבים, ממוקם כ-5 דקות הליכה מתחנת הרכבת מסטרה, וכ-10 דקות ברכבת מהאי ונציה. מבנה המלון מסורתי והוא ניצב באזור מגורים שליו. המסעדה מרווחת, מוארת ושוקקת חיים. בתפריטה מאכלים איטלקיים וסיניים. המחיר בימי הקרנבל: החל מ – 304 ₪ ללילה לחדר זוגי.

VILLA STUCKY, ונציה מוגליאנו
לינה במלון-וילה ברמת 4 כוכבים מדרגה ראשונה מעולה במוגליאנו ונטו- עיירה קטנה, יפה ונחמדה הטובלת בירק ובה חנויות, ברים ומסעדות רבות. בסביבתה הקרובה מגרש גולף יפהפה. המלון ממוקם במרכז מוגליאנו, 300 מטרים בלבד מתחנת הרכבת המובילה לוונציה אליה ניתן להגיע במרחק נסיעה קצר. כל אחד מהחדרים במלון מעוצב בצורה שונה עם ריהוט עתיק וקישוטי טיח, היוצרים תחושה של זיכרונות היסטוריים ויוקרה. בווילה העתיקה התארחו מלכים ושרי ממשלה רבים. המחיר בימי הקרנבל החל מ – 352 ₪ ללילה לחדר זוגי.

אפשרות נוספת ללינה
קיימת אפשרות חלופית ללינה, מדובר בדירות נופש באי ונציה עצמו. מחיר ממוצע לילה כ-700 ₪ לדירה.

סיורים שמציעה אלדין טרוול:
סיור של חצי יום למוראנו, בוראנו וטורצ'לו, סיור בין האיים היפים הסובבים את וונציה – לאחר שייט לכיוון האי סאן ג'ורג'יו מאג'ורה, הגנים הציבוריים, השיפוע של סנט הלנה וחוף הנופש המפורסם לידו, הסירה תגיע לאי מוראנו הידוע בכל העולם בזכות תעשיית ייצור הזכוכית שלו. כאן נעצור למשך כ- 40 דקות ונבקר באחד המפעלים. העצירה השנייה למשך 30 דקות תהיה באי הציורי בוראנו המפורסם לא רק בזכות עבודות התחרה שלו אלא גם בזכות בתי הדייגים הצבועים בצבעים זוהרים. לאחר מכן, אחרי שייט קצר, נעגון למשך 30 דק' בטורצ'לו מרכז הציביליזציה הקדום ביותר בשפך. רק הקתדראלה והפסיפס המרשים שבה וכנסיית סנטה פוסקה נשארו כעדות לתהילתה הקודמת. לאחר מכן נחזור לכיכר סנט מארקו. משך הסיור: כשלוש שעות וחצי. עלות: החל מ- 115 ₪ לאדם.

"סרנאדה בגונדולה"
במסגרת השייט נצטרף לצי קטן של גונדולות המתאספות סביב דוברה, שם נמצאים מוסיקאים וזמרים, ומשם נשוט לאורך הגרנד קאנל המקסים, שזוהר בהשתקפות של החזיתות המוארות של הארמונות המפוארים. נחזור בדממה החשוכה של כמה מהתעלות הפנימיות של וונציה. משך הסיור: כשעה. עלות: החל מ – 165 ₪ לאדם.


אלדין טרוול היא חברת שירותי תיירות המתמחה בשיווק ישיר של חדרים בבתי מלון, דירות ובתי נופש וסיורים באתרים ברחבי העולם. החברה פועלת הן באמצעות אתר האינטרנט הכולל מאגר מקיף של בתי מלון בעולם וסיורים והן באמצעות מוקד הזמנות טלפוני. חברת אלדין טרוול מנהלת מאגר מידע מעודכן וחדשני המבוסס על הסכמים בלעדיים עם גורמי התיירות הידועים בעולם וכך מאפשרת מחירים מצוינים לתייר. המערכת המקוונת מציעה מאגר מקיף של בתי מלון ושירותי תיירות נוספים במחירים ובתנאים נוחים.
www.aladdintravel.co.il




כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר