איך לשדרג את ארוחת הבוקר שלכם?

ארוחת הבוקר היא הארוחה החשובה ביום אך רובנו עדיין נוטים להסתפק בפרוסה עם גבינה בלבד. אז מה עושים כדי לשדרג את התפריט? הנה כמה הצעות שתוכלו ליישם כבר מחר

מחקרים מראים שלארוחת בוקר יש השפעה מהותית על התפקוד שלנו לאורך היום
מחקרים מראים שלארוחת בוקר יש השפעה מהותית על התפקוד שלנו לאורך היום

מחקרים מראים שלארוחת בוקר יש השפעה מהותית על התפקוד שלנו לאורך היום. קודם כל, הגוף שלנו זקוק לאנרגיה אחרי שנת הלילה, ומטרת הארוחה היא להחזיר לו את החומרים החיוניים. שנית, הארוחה תורמת לתחושת השובע בטווח המיידי, ומעודדת חילוף חומרים בטווח הבינוני. בטווח הארוך, הקפדה על ארוחות מסודרות ובהן ארוחת בוקר, צהריים וערב, היא תנאי לירידה במשקל ולאיכות חיים גבוהה.

הבעיה היא שרובנו מסתפקים בארוחת בוקר סטנדרטית בלבד, בין אם מטעמי חוסר זמן או סתם עצלנות. מצד שני, יש לפחות 5 דרכים לשדרג את ארוחת הבוקר בלי להתאמץ:

קפה משובח

השקעה חד פעמית ברכישת מכונת נספרסו היא בדיוק מה שארוחת הבוקר שלכם הייתה צריכה כדי להשתפר. המכונה תגיש לכם קפה משובח בהתראה של דקות ספורות, והיא גם תאפשר לכם לבחור בין אספרסו, קפוצ'ינו, הפוך ועוד. אחרי שתתרגלו למכונה כזו, לא תצליחו להיזכר איך הסתדרתם בלעדיה.

חביתת ירק עם בצל. צילום אורי שלזינגר
צילום אורי שלזינגר

חביתת אומלט עם תוספות

מומלץ להכניס לתפריט של ארוחת הבוקר חביתת אומלט, ולנצל את ההזדמנות כדי להעביר לילדים מסר חשוב על תזונה נכונה. מבחינתכם, הדרך לשדרג את החביתה הרגילה עוברת בתוספות: בחרו בין בצל ירוק, פטריות, גבינה צהובה, עלי תבלין או כל דבר אחר שאתם אוהבים, והכניסו לחביתה כדי להתחיל את היום ברגל ימין.

צילום מארק אורן
צילום מארק אורן

שייק מרענן

מכשיר חשמלי נוסף שכדאי לכם להחזיק בהישג יד כדי לשדרג את ארוחת הבוקר, הוא בלנדר לפירות. בעזרת הבלנדר תוכלו להכין שייק מרענן לכל אורך עונות השנה, ולצאת מהבית עם משקה מזין ומשביע. אם ממש אין לכם זמן, אפשר לנסות להכין את השייק בלילה שלפני, ולשמור אותו במקרר עד רגע האמת.

לחמים טריים

ביקור במאפייה השכונתית יאפשר לכם להכניס לתוך הבית את הריחות הכי נעימים בעולם עוד לפני שכל השאר מתעוררים. לחמים טריים מתאימים לכל ארוחה, ילוו אתכם לאורך היום כנשנוש בריא, ויעמדו לרשותכם גם בשעות הערב. המגבלה היחידה היא שלא בכל שכונה יש מאפייה כזו, אז אולי כדאי שתכניסו אותה למסלול הנסיעה היומי שלכם מהעבודה לבית בערב.

340 גרם שוקולד מריר חתוך לקוביות

קינוח מתוק

מביני עניין נוטים לסיים את ארוחת הבוקר שלהם עם קינוח מתוק. רשימת הקינוחים יכולה לכלול תמר, תפוז או אפילו שוקולד, והמטרה היא להתעורר עם אנרגיות חיוביות בלי ייסורי מצפון. חוץ מזה, קחו בחשבון שבכל ארוחת בוקר קלאסית מגישים לפחות סוג אחד של קינוח מתוק. מה שנותר לכם הוא רק למצוא את הקינוח שמתאים לסוג הארוחה, ולנסות אותו כבר מחר אחרי היקיצה.






היו הראשונים להגיב...

כתבו תגובה