איל דונסקי – סמנכ"ל שיווק במחלבות גד

במסגרת תפקידו כסמנכ"ל השיווק יוביל איל דונסקי את האסטרטגיה השיווקית של "מחלבות גד", ויהיה אחראי על פעילות הפיתוח והחדשנות של קטגוריות ומוצרים חדשים

איל דונסקי (49) מונה לתפקיד סמנכ"ל שיווק ב"מחלבות גד".
איל שימש בשבע השנים האחרונות כמנהל חטיבת שיווק ומכירות של מוצרי הצריכה ו- OTC וחבר הנהלה, בחברת "טבע ישראל".
לפני כן שימש במספר תפקידים בקבוצת "טבע", ביניהם מנהל השיווק של מחלקת מוצרי צריכה.

בעבר היה סגן מנהל שיווק בחברת "טבעול", יועץ במחלקת מחקר ותכנון שיווקי בפרסום "טמיר כהן JWT, וכלכלן במחלקה הכלכלית ב"בנק הפועלים".

לאיל דונסקי תואר שני במנהל עסקים (MBA) ותואר ראשון כפול בניהול וכלכלה מאוניברסיטת ת"א, והוא מכהן כחבר הנהלה ב"איגוד השיווק הישראלי".

במסגרת תפקידו כסמנכ"ל השיווק יוביל איל דונסקי את האסטרטגיה השיווקית של "מחלבות גד", ויהיה אחראי על פעילות הפיתוח והחדשנות של קטגוריות ומוצרים חדשים.
כמו כן תהיה לו אחריות כוללת על קשרי הלקוחות, הספקים והמחלבות השונות. בנוסף, יהיה איל אחראי על ניהול ופיתוח השיווק של מוצרי "מחלבות גד" בחו"ל.

"מחלבות גד" מתמחה בייצור ושיווק גבינות איכות, גבינות איטלקיות, גבינות עיזים, צאן ופטה, גבינות בולגריות במגוון טעמים, מנות קינוח ועוד.
החברה מייצרת למעלה מ- 90 סוגים שונים של גבינות, והכנסותיה בשנת 2007 היו כ- 240 מיליון ש"ח.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר