אין זו אגדה – תיאודור ברמת ישי

למטיילים בסוף שבוע לצפון, או בכל ימות השבוע, בנוסף לתושבי האזור; יש מקום מצוין לעצור בו, לאכול ארוחת בוקר טובה או כל מאכל אחר מהתפריט, ולהמשיך הלאה

למטיילים בסוף שבוע לצפון, או בכל ימות השבוע, בנוסף לתושבי האזור; יש מקום מצוין לעצור בו, לאכול ארוחת בוקר טובה או כל מאכל אחר מהתפריט, ולהמשיך הלאה.

הנוף בימי פריחה אלה בסביבות רמת ישי נפלא, והתצפית מרמת ישי הגבוהה מהעמק שסביבה, נהדרת. למערב טבעון ואלונים, לדרום עד יוקנעם והכרמל, ולמזרח תמרת ונהלל, שווה תצפית.

מסעדת תיאודור ברמת ישי מביאה מסר, שלמיטב ידיעתנו אינו מוכר עדיין באזור הצפון; . מסר של חיבור לציונות, לאזור, לאדמה, וגם לשירה וספרות.
כמובן שתיאודור הוא בנימין זאב הרצל, שהיה עיתונאי, משפטן, סופר, מחזאי ופוליטיקאי.

המסעדה מעוצבת בסגנון שנות השישים והשבעים עם נגיעות עכשוויות. על קירות המסעדה תמונות מימים עברו וספרי פרוזה ושירה. הספרים אינם לקישוט בלבד, והאורחים מוזמנים לעיין בהם. בעתיד הקרוב מתוכננים ערבי ספרות ושירה והשקת ספרים. 

שישי, היום בו היינו אנו במסעדה, הוא יום בו מוגשת ארוחת הבוקר משעה תשע בבוקר עד  אחת בצהריים. ככלל, בגלל הביקוש מוגשת ארוחת בוקר כל ימות השבוע ולאורך כל היום.
אנו חסידי ארוחות בוקר, במיוחד בשבתות. מעדיפים לאכול ארוחת בוקר בשבת בצהרים, וליהנות למעשה מבראנץ'. בניגוד למקובל בכל ימות השבוע ובמסעדות אחרות, ביום שישי הארוחה בתיאודור מוגשת בפורמט של מזנון, כמקובל בבתי המלון.
סגנון זה עדיף בעינינו על ההגשה המקובלת. כאן יכול הסועד לאכול רק את המאכלים המועדפים עליו, וללא הגבלה.

כאמור, הגענו לתיאודור ביום שישי בשתים עשרה בצהרים.  המסעדה הייתה מלאה מפה לפה במשפחות, בני עשרה, וזוגות. למסעדה שולחנות בחוץ, במרפסת שמש ובתוך המסעדה.
מלצריות בשפע סיפקו שירות מהר ואדיב. במרכז המסעדה דלפק/ בר בצורת האות ח', עליו מונח מזנון ארוחת הבוקר ומסביב פזורים השולחנות.

במזנון היו לבחירה גבינה לבנה מתובלת, גבינת קוטג', לבנה, חצילים כבושים, סלט טונה, סלט אבוקדו, סלט ירקות קצוץ, סלט עלים, חמאה, ממרח זיתים, קונפיטורת הבית, חלווה.
לשולחן מוגשות שתי ביצים על פי בחירה, מיץ סחוט טבעי במגוון רחב ובערבובי פירות מעניינים, וכמובן קפה לסיום. לציון מיוחד ראוי הלחם שהיה מעדן ממש, והיה קשה מאד לחדול ליהנות ממנו.

בגלל התירוץ שארוחת הבוקר היא גם צהרים, הרשינו לעצמנו לקנח במוס גבינה על עוגיית שוקולד צ'יפס ונטיפי שוקולד לבן. אמנם שערוריה אחרי ארוחת בוקר שכזו, אבל זה טעים.
לילדים יש מחיר מוזל לארוחת הבוקר,  ובתפריט אפשר למצוא מאכלים המיועדים לילדים.

בתיאודור רמת ישי (יש גם מסעדה אחות בתל אביב) מוצעות מספר מנות עסקיות במחירים שונים, המוגשות בימי חול משתים עשרה בצהרים עד שש בערב. מנות ראשונות רבות ומגוונות, מנות עיקריות של בשרים, פירות ים, ספגטי ופסטה למיניה, סלטים, ברובם עם גבינות רבות ושונות, ומנות אחרונות.

תיאודור
אזור תעשיה חורש אלונים, רמת ישי
טל. 057-9442794

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר