אין שילוב מוצלח יותר מסופשבוע ואוכל טוב

תוכלו לעשות סיבוב יקבים מקומי ולטעום את הענבים הבשרניים שהותססו בחביות אלון וספחו את טעמיהן
מוכנים לצאת לסופשבוע ארוך ורוצים לצאת לחופשונת קצרה או לשבור את השגרה? אספנו עבורכם מגוון המלצות לחיבור מרתק בין אתרים ירוקים ומלבבים לבין סעודה איכותית

אם אתם עכברי עיר ומעוניינים לבקר את עכברי הכפר, או מעוניינים דווקא לחוש את היתרונות שיש לעיר להציע – הפעילויות הבאות יוכלו להתאים לכם. טרם יציאתכם לכבישי ישראל העיפו מבט וודאו כי יש לכם ביטוח רכב וביטוח החובה שלכם בתוקף, וצאו לדרך. זכרו, לא חייבים לבחור רק אפשרות אחת – כי  בעוד שבעה ימים מצפה לכם סופ"ש נוסף.

סיבוב יקבים – כשיין וגבינות נפגשים

אחד השילובים המוצלחים ביותר שיש, הוא טעמו הנפלא של יין משובח המשתלב בחריפותה של גבינה איכותית. בארץ תוכלו לעשות סיבוב יקבים מקומי ולטעום את הענבים הבשרניים, נפלאות הטבע, שהותססו בחביות אלון וספחו את טעמיהם. יחד איתם יוגשו לכם שלל גבינות, החל מהטעמים המוכרים בגווני לבן וצהוב, ועד לגבינות המשולבות באלמנטים וגוונים נוספים, פירות סגלגלים וירקות למיניהם. כל הטעמים הנפלאים הללו מוגשים על גבי לחמים דקיקים במיוחד או קרקרים איכותיים, והופכים את ארוחת הערב שלכם לחוויה שלא תישכח.

פיקניק בפארק

אפשרות נוספת שכמעט ונשכחה ברחבי הארץ, היא פיקניק אישי או משפחתי מפנק באחד מהפארקים בארץ. תוכלו למצוא פארק מקומי, לפרוש מחצלת, ולהוציא סנדוויצ'ים וירקות טריים שהוכנו מבעוד מועד. אל תשכחו לצרף שתייה קלה או מיץ טבעי, ולחובבי היין הטוב אפשר לחטוא באופן חד פעמי בכוסית של יין איכותי. אפשר גם להרחיק לאחת משמורות הטבע הרבות בארץ ביום קייצי, ולקול שירת הציפורים לפתוח את סלסלות הקש ולהוציא את המטעמים אשר לא מביישים בית קפה איכותי במרכז העיר. את כל הסצנה הנפלאה הזו אפשר להעתיק גם לחוף ים, בשקיעה על חוף הים התיכון באחת הערים, או בחופי הכנרת.

מסעדת בסטה בשוק הכרמל. צילום מדף הפייסבוק
מסעדת בסטה בשוק הכרמל. צילום מדף הפייסבוק

סיור מסעדות גורמה בתל אביב

אם בכל זאת לא תרצו לוותר על החוויה האורבנית, בחרו כמה מסעדות שף ועשו סיור מהיר בו תסתפקו רק במתאבנים. תופתעו לגלות איך המגוון העצום של טעמים וניחוחות הופך לחוויה נפלאה. אם אתם מתמקדים באזור אחד כמו נווה צדק, רוטשילד, העיר הלבנה והמסעדות הנפלאות שליד שוק הכרמל, תוכלו לצעוד ביניהן ולהפוך גם את חוויית ההליכה לזמן נפלא, בו תוכלו לנשום אוויר צח וליהנות מהשמיים מעליכם.

טיביס בוורד הגליל. צילום מדף הפייסבוק
טיביס בוורד הגליל. צילום מדף הפייסבוק

יוצאים לצפון לארוחה גלילית

רוצים להיות קצת יותר לבד? בקרו בצפון בבית מלון איכותי, וחפשו את המסעדות הגליליות המציעות גבינות שנחבצו במקום, תבלינים שנקטפים מגינה במסעדה עצמה, ירקות שעשו את דרכם מהשדה באותו היום, ובשרים, עופות ודגים איכותיים וטריים. לפני ואחרי האוכל מחכות לכם שלל אטרקציות לסוף שבוע מיוחד, שמסייע להטעין את המצברים ולחזור חזרה עם אנרגיות חדשות.

עושים על האש במתחמי הטבע המורשים

מתחברים דווקא לחוויית הצלייה האישית במו ידיכם? הזמינו את החברים או בני המשפחה לסוף שבוע של "על האש". על המנגל תוכלו להכין שלל בשרים, עופות ודגים, ולגלות שוב כי אין כמו הטעם של בשר צלוי איכותי משולב בבצל ועגבנייה על השיפוד. הוסיפו לכל זאת יינות טובים, בירות או שתייה קלה, וגלו איך שעות אחדות חולפות כאילו היו דקות מספר.

חג הכלניות דרום אדום 2017 בצפון הנגב
צילום רפי בביאן

יוצאים לגלות את הפריחה בטבע בדרום

חודשי החורף שגרמו לנו להסתגר מעט בבית כאשר מזג האוויר הסגרירי והאפרפר בחוץ עומדים להסתיים. פריחה אדומה עמוקה מחכה לנו במגוון רחב של מסלולי פריחה בדרום הארץ. חפשו את מגוון המסלולים ביניהם תוכלו לסייר ברכב, ונקודות תצפית מהן יתגלה לכם שטיח אדמדם של כלניות מרהיבות. עוד לפני שהאביב מגיע, חלק מהפרחים כבר מושכים אליהם את המטיילים הצופים בהם בהשתאות.

Super Foods - טרנד עולמי
Super Foods – טרנד עולמי

הכי טבעי – סופשבוע משותף של ניקוי רעלים

אם אתם מרגישים רצון לחוש קלילים ונינוחים שוב, הצטרפו לסוף שבוע של ניקוי רעלים. החל משייקים איכותיים המשלבים פירות, סופרפודס, ועד למנות קלילות שכמעט לא מרגישים. סופשבוע ארוך של ניקוי רעלים משאיר את הגוף מלא אנרגיה, ומוכן לשבוע העבודה החדש.

צימר בקתת הפינוק העליון
צימר בקתת הפינוק העליון

צימר וסדנאות בישול מפנקות ברחבי הארץ

נסכם בחוויה זוגית מיוחדת, עליה לא כדאי לוותר. מגוון ישובים בצפון הארץ מציעים צימרים איכותיים בהם תוכלו לשבת יחד בג'קוזי שעות ארוכות. במהלך סוף השבוע תוכלו לבקר בסדנאות בישול מקומיות באזור, ולצבור מגוון טיפים וכישורים, שכאשר תחזרו הביתה תוכלו להפגין אותם בשנים הקרובות.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר