אינטל בפנים: עכשיו מעבד שמופעל על ידי כוס יין

אינטל לוקחת את המושג צריכת חשמל לגבולות חדשים, כשביום האחרון של כנס המפתחים שלה שהתקיים בסן פרנסיסקו, היא הציגה מעבד במתח נמוך כל כך, כשאת המתח הדרוש להפעלתו הוא מקבל מכוס יין בלבד

בעולם הטכנולוגי של השנים האחרונות, הפוקוס הולך ועובר ממחשבים שולחניים למוצרים ניידים כמו סמארטפונים, טאבלטים ושעונים חכמים, כשאחד הנושאים החשובים ביותר למוצרים הללו הוא צריכת חשמל נמוכה ככל האפשר, זאת כמובן לצד ביצועים סבירים שיעניקו חווית משתמש מהנה.
אינטל לוקחת את המושג צריכת חשמל לגבולות חדשים, כשביום האחרון של כנס המפתחים שלה שהתקיים בסן פרנסיסקו, היא הציגה מעבד במתח נמוך כל כך, כשאת המתח הדרוש להפעלתו הוא מקבל מכוס יין בלבד.  כך מדווח שוני מרדכי ב- IO PANEL – אתר המחשבים והטכנולוגיה הישראלי.

מרדכי כותב כי לכוס היין חוברו זוג אלקטרודות שהגיבו לחומצה האצטית שביין, כשהתגובה הזו הספיקה להפעלה של מעבד במתח נמוך ולמד תאוצה כמו זה שנמצא בסמארטפונים כיום.

את המעבד שעובד על כוס יין הציגה ד"ר ג'נבייב בל, האנתרופולוגית של אינטל, כשהיא מדגישה את ההתפתחויות הטכנולוגיות שמאפשרות לאינטל להציג מעבד שפועל על מתח נמוך כל כך, אותו ניתן יהיה לשלב במוצרים למדינות מתפתחות, בהן רשת החשמל לא מפותחת מספיק, כך שניתן יהיה להשתמש במוצרים עם המעבדים הללו ולהפעיל אותם באמצעות אנרגיה סולארית למשל, אבל גם במוצרים כמו המחשב הלביש.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר