איפה נתארח בשנה הבאה? בצפון

משרד התיירות מריע לתיירות בצפון עם הפנים לשנת 2008, כאשר היעד הנו 5 מיליון לינות. נו, זה תלוי בכם. התחילו להזמין

שנה לאחר מלחמת לבנון השנייה, התיירות בצפון רושמת התאוששות מלאה. בין החודשים ינואר-אוקטובר 2007 נרשמו 4.3 מיליון לינות בצפון, לעומת 3.5 מיליון בתקופה המקבילה אשתקד – גידול של 20%. יעד משרד התיירות לשנת 2008 עומד על 5 מיליון לינות, מתוכן 2 מיליון לינות תיירים – גידול של 700,000 לינות (45%).

בהתאם לתוכנית הממשלתית לחיזוק הצפון, אשר העמידה לרשות משרד התיירות סכום של 2.5 מיליון שקלים, יזם המשרד סדרת אירועים חגיגיים שיעמדו בסימן הוקרה לתיירות, לתיירנים ולתושבי הצפון, במטרה לעודד את התיירות לצפון והגדיל את התרומה הכלכלית שלה לתושבי הצפון ולמשק כולו, ובהערכה והוקרה לאנשי כוחות הביטחון על עשייתם לילות כימים בזמן המלחמה.

האירועים יתקיימו במהלך חודש דצמבר בעשרה מוקדים בצפון: צפת, בוועייני נוג'ידאת, קרית שמונה, מעלות, כרמיאל, חיפה, טבריה, נהריה, עכו וחצור.

במסגרת האירועים יתקיימו מופעים לילדים, בני נוער ולכל המשפחה. בין האומנים: ישראל קטורזה, שרית חדד במופע משותף עם גלי עטרי וקרן פלס, שלום אסייג, יניב המגניב, דפנה ודודידו, בועז שרעבי ועוד רבים אחרים, אשר יבואו לחגוג עם הצפון. המופעים הופקו על ידי משרד התיירות בסיוע המועצות המקומיות והעיריות. כרטיסים למופעים חולקו לתושבים ללא תשלום על ידי הגופים המארגנים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר