אירועי מחוז מרכז של רשות הטבע והגנים

מחוז מרכז של רשות הטבע והגנים מזמין את הציבור לשלושה אירועים ססגוניים וייחודים בחג הסוכות: במשחקי ילדים מפעם בגן לאומי ירקון, להטוטבע בסוכות בגן לאומי עין חמד וכפר אבירים בגן לאומי אפולוניה

מחוז מרכז של רשות הטבע והגנים מזמין את הציבור לשלושה אירועים ססגוניים בחג הסוכות

 

כשהיינו ילדים בגן לאומי ירקון בחג הסוכות
רשות הטבע והגנים מזמינה את הציבור ביום האחרון של חג הסוכות, יום שלישי, ה- 21 באוקטובר 2008, בין השעות 11:00-15:00, לשחק במשחקי ילדים מפעם, בגן לאומי ירקון, מתחם תל
אפק – אנטיפטריס (ליד ראש העין). באירוע, הציבור מוזמן להביא עמו משחקים וצעצועים משומשים שיתרמו לילדים נזקקים על ידי אנשי הרשות. 

על הדשא, בצל עצי האיקליפטוס יוזמנו גם הגדולים וגם הקטנים לשחק משחקים עם שמות נשכחים, ביניהם, "הולה הופ", דודס, ג'ולים, "חמש אבנים" "יש לנו תיש", משחקי ריקוד ושיר, משחקי גומי, חבל וקלאס, "שלושה מקלות", השטת סירות מנייר ועוד. מגוון רב של כ– 100 משחקי שולחן ומשחקי קופסא, משחקי ענק ומשחקי אתגר ייחודיים מעץ שנאספו ממקומות שונים בעולם.

עוד באירוע, סיורים מודרכים ללא תשלום שיובילו אל המבצר ודוכני מכירה ואוכל בתשלום.

מחירי כניסה לגן הלאומי:
מנוי מטמו"ן של רשות הטבע והגנים – ללא תשלום
 23 ₪ למבוגר 12 ₪ לילד מגיל 5
לפרטים: גן לאומי ירקון – 03-9030760

 

 

להטוטבע בסוכות בגן לאומי עין חמד
רשות הטבע והגנים מזמינה בחוה"מ סוכות ללהטוטבע – חגיגה עליזה של ג'אגלינג ולהטוטים בגן לאומי עין חמד.
על המדשאות, ליד הנחל ובסמוך למבצר הצלבני יופיעו ג'אגלרים ואמני להטוטים, והקהל יוכל להצטרף בחגיגת כיף ושמחה בטבע. הפעילות תתקיים בחול המועד סוכות, בימים שישי עד ראשון, בין התאריכים 17.10-19.10 בין השעות 11:00-15:00.

באוהל הקרקס הנודד של "קרקס כפרי" שיוקם במיוחד, במבצר הצלבני ובמדשאות הסמוכות לנחל יופיעו ג'אגלרים, להטוטני אש ודמויות שטח שיופיעו וגם ילמדו את סודות הלהטוטנות. הפעילות תכלול מופע של להטוטן רחוב וסדנת ג'אגלינג מדליקה של מוסיקה, קצב ותנועה בה יוצג מופע הדגמה של כלי הג'אגלינג השונים ומופע להטוטים ואש שייערך בתוך המבצר ויימשך כרבע שעה בכל שעה עגולה, מהשעה 11:00 ועד השעה 14:00.
בשעות 12:00 ו- 15:00 ייערך המופע המרכזי והמיוחד של הקרקס ובו להטוטנים, ליצנות מודרנית, אקרובאטיקה, אש ועוד. כמו כן, יוכל הקהל להתנסות במאות כלי ליהטוט שיפרשו בשטח, בהליכה על קביים וירי בחץ וקשת (סדנה בתשלום).
במקום יהיו דוכני אוכל וסדנאות נוספות בתשלום: 10-20 ₪ וסוכה לרווחת הקהל.

 

מחירי כניסה:
מנוי מטמו"ן של רשות הטבע והגנים – ללא תשלום
18 ₪ למבוגר, 8 ₪ לילד
טלפון באתר לקופה והכוונה – 02-5342741

 

כפר אבירים – טורניר קמלוט בגן לאומי אפולוניה
גן לאומי אפולוניה, השוכן מעל ימה של הרצליה פותח את פסטיבל כפר אבירים, זו השנה השישית והפעם בסימן המלך ארתור. האירוע יתקיים בחול המועד סוכות, בימים שבת עד ראשון, בין התאריכים 18.10-19.10, בין השעות 11:00-15:00. הגן הלאומי ישנה את פניו ויחזור לתקופה בה משלו האבירים והסניורים בארץ ישראל, כאשר שחקנים ימחישו את רוח התקופה – גבירות נאוות יהלכו להן ברחובות העיר העתיקה "ארסור", אבירים, סניורים, נסיכות ודמויות שונות וייחודיות בליווי מנגינות מימי הביניים, ימחישו את אווירת התקופה וינעימו את השיטוט במבצר הצלבני.
ילדים המבקרים במבצר יוכלו להקשיב לסיפורים, לפגוש את העלמה גוויניבר, הנפח ושולייתו, מרלין הקוסם, סר גלהאד, הנגר וחברים נוספים בהרפתקה חדשה ומרתקת במבצר אפולוניה, להשתתף במבחני בד לשחקנים מתחילים ובסקילה בעגבניות בכיכר השוק.
האירוע המרכזי של הפסטיבל יהיה "טורניר קמלוט", שהוא קטע תיאטרלי של קרב בין המלך ארתור ללנסלוט וכן תחרויות בין אבירים בהשתתפות הקהל.

בתשלום נוסף וסמלי, יוכלו הילדים להתחפש ולהשתלב באווירה ולהשתתף בסדנאות יצירה תקופתיות.
באתר תהייה סוכה כשרה לרווחת המבקרים.

מחירי כניסה:
מנוי מטמו"ן של הרשות ללא תשלום.
כניסה לגן הלאומי: 18 ₪ למבוגר, 9 ₪ לילד
לתושבי הרצליה עם הצגת תעודה מזהה: 9 ₪ למבוגר ו- 4 ₪ לילד.
הפעילות ללא תשלום נוסף לדמי הכניסה (למעט סדנת התלבושות ).
טלפון למידע נוסף- גן לאומי אפולוניה – 09-9550929
 

 

מרכז מידע ארצי רשות הטבע והגנים- 3639*
אתר הרשות: www.parks.org.il

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר