אירוע המחול והמוזיקה המדברי הגדול ישרוטל פאזה מורגנה חוזר

במוקד פסטיבל "ישרוטל פאזה מורגנה 2011" שיתקיים בספטמבר בפארק תמנע, יתקיים לראשונה מופע חד פעמי של רפאל אמארגו – ממובילי רקדני הפלמנקו בעולם, יתקיימו גם מופע מיוחד למדבר של אוהד נהרין ולהקת מחול בת-שבע, ומופע של עידן רייכל שיופק במיוחד לרגל האירוע

רשת מלונות ישרוטל ולהקת מחול בת-שבע יפיקו פעם נוספת את פסטיבל "ישרוטל אוהד נהריןפאזה מורגנה", שימשיך את מסורת אירועי הענק בפארק תמנע, בהם צפו כבר יותר מ- 60 אלף איש.

"תהיה זו הפעם השביעית בה יתקיים הפסטיבל, באווירה הייחודית של האמפיתיאטרון הענק שייבנה למרגלות עמודי שלמה, בו המחול והמוזיקה מקבלים ממד יוצא דופן", אומר מנכ"ל ישרוטל, ליאור רביב.

אירועי "ישרוטל פאזה מורגנה 2011" יתקיימו בסוף השבוע שבין 22 ל- 25 בספטמבר 2011.
את הערב הראשון (חמישי, 22.9) יפתח מופע מחול מיוחד וחד פעמי למדבר, 'פנורמה', מאת אוהד נהרין בביצוע אנסמבל בת שבע ורקדנים אורחים. המופע שהינו פרי יצירתו של אחד מגדולי המחול הישראלי נוצר במיוחד למדבר ומכיל חיבור חדש של קטעים אהובים מיצירות קודמות של נהרין.

בערב השני (שישי, 23.9) יתקיים ערב פיאסטה ספרדי, עם מופע פלמנקו בינלאומי רפאל אמארגובנוסח סביליה במדבר – Rafael Amargo y Amigos, בביצוע הרקדן רפאל אמארגו ולהקתו. זוהי הפעם הראשונה בה מתארח בישרוטל פאזה מורגנה מופע בינלאומי, כאשר מדובר במופע עוצמתי ומפתיע אותו מוביל אומן הפלמנקו הבינלאומי ברחבי העולם.
במופע של אמארגו ייקחו חלק 17 רקדנים, נגנים וזמרים – אמנים אורחים מצמרת הפלמנקו הספרדי.
לאחר המופע תתקיים פיאסטה ספרדית עם DJ ומסיבת ריקודים לתוך הלילה, הרבה סנגריות, טאפאסים ומיצגי פלמנקו.

לאור הצלחת המופע של עידן רייכל ב"ישרוטל פאזה מורגנה" האחרון, הוחלט לארח גם השנה בערב השלישי (מוצאי שבת, 24 בספטמבר) את הפרויקט של עידן רייכל בקונצרט בינלאומי.
במופע זה, אשר מופק במיוחד לרגל האירוע, יציג הפרויקט חוויה חד פעמית של שירי הפרויקט בליווי של 30 משתתפים, ביניהם נגני כלי מיתר, נשפנים, כלי הקשה, חלילים אתניים, ושלוש אורחות מיוחדות מחו"ל שיצטרפו לפרויקט לרגל האירוע: מאיירה אנדרדה (זמרת), קארן בריגס (כנרת), ו מונטלפי (זמרת).

המופעים יתקיימו באמפיתיאטרון ענק ובו 3000 מקומות ישיבה, אשר יבנה בפארק עידן רייכלתמנע במיוחד עבור פסטיבל ישרוטל פאזה מורגנה. הישיבה באמפיתיאטרון תהיה בטריבונות מדורגות על כסאות עם משענת.

בשלושת הערבים ניתן יהיה להגיע למתחם כבר החל מהשעה 19:00 וליהנות משדרת אוכל, בית קפה, בר משקאות, פינות ישיבה, מוסיקה, מיצגים מיוחדים של רקדני להקת מחול בת-שבע על ההרים, ואוירה מדברית מיוחדת.

במהלך סוף השבוע יתקיימו בנוסף למופעים וללא תשלום לאורחי הפסטיבל – כיתות אומן ושיעורי גאגא על ידי רקדני להקת בת שבע, שיחה עם אוהד נהרין, וכיתת אומן עם רפאל אמרגו – למי שרוצה לטעום את ניחוח הפלמנקו.

לפרטים והזמנת חבילות הכוללות כרטיסים למופעים וחדרים: 1-800-800-808
www.isrotel.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר