אירוע הפתיחה של מרכז האפניים צובייק יתקיים בשבת 29 באוקטובר

מרתון כביש, הדרכות רכיבה, טיולי אופני הרים, מגוון פעילויות לילדים, מתחם בריאות, מרתון ספינינג, תצוגות ראווה ועוד באירוע הפתיחה החגיגי של צובייק – המרכז הישראלי לספורט אופניים

צובייק – מרכז אופניים ראשון מסוגו בישראל שפותח את שעריו בקיבוץ צובה, יקיים בשבת, 29 באוקטובר, אירוע פתיחה לרוכבים ובני משפחותיהם.
באירוע יתקיימו שלל של פעילויות לרוכבים העממיים והמקצועיים: הדרכות, טיולים בסביבה, מופעי ראווה, 4CROSS, רכיבת כביש, תחרויות אתגריות והיתוליות, משימות קבוצתיות, תצוגות והרצאות,הדרכות ופעילויות לילדים, מתחם טיפולים, ועוד.

האירוע יתקיים בין השעות 07:00 עד 17:00 במתכונת של הפסטיבלים בחו"ל, ואורח הכבוד יהיה דידי שניידר-MTB ZONE, המתכנן של צובייק, אשר אחראי גם על רבים ממסלולי האופניים בפארקים ובפסטיבלים החשובים באירופה.

להלן פירוט הפעילויות:
הדרכות רכיבה: סדנאות קצרות בנות חצי שעה בקמפוס צובייק לשיפור טכניקת הרכיבה למתחילים ומתקדמים.
טיולי אופני הרים: טיולים קצרים באזור צובייק. הטיולים יכללו טיול מתחילים למשפחות לעין צובה, כולל סיור בנקבה התת קרקעית; טיול רוכבות לעין צובה ותל צובה (בלמונט); וטיול לרוכבים מיומנים לעין לימון או לעין טייסים.
תחרות cross4: תחרות הכנה לליגה הישראלית הראשונה בפור קרוס שמתחילה שבוע אחרי הפתיחה. תחרות פור קרוס היא תחרות אקסטרימית ומרהיבה, בה בכל מקצה מתחרים ארבעה ספורטאים זה כנגד זה על מסלול מכשולים באורך של כ-400 מטר. רק הראשונים עולים שלב עד לגמר הגדול.

עוד במסגרת אירועי הפתיחה מתחם תערוכות ותצוגה, בו יוצבו דוכני יבואני אופניים עם תצוגת דגמי 2006, תצוגת אופנת רוכבי אופניים, הרצאות על רכיבת אופניים, תחזוקה והדרכות, מתחם דוכני מזון, להטוטי אופניים וחד אופן, סדנאות רכיבה על חד אופן, ושוק יד שנייה.
במסגרת פעילויות הילדים יוצע מסלול אתגרי לילדים מגיל 8, פינות יצירה ומיחזור ואומנות, ותחרות דואל – סללום לילדים(תחרות לשני משתתפים כל פעם, כשהטוב עולה למקצה הבא).

כן מוצעים מתחם טיפולי גוף לספורטאים, שיעורי ספינינג למתחילים ולמנוסים, ושיעורי ראווה בהנחיית מדריכי רשת מועדוני הספינינג צ'יקלטה.

לקראת סיום אירועי הפתיחה יתקיימו תחרויות אתגריות והיתוליות מיועדות לרוכבים מיומנים, וטקס סיום והגרלה של פרס יוקרתי בין משתתפי האירוע.

צובייק נחשב לאתר האופניים הראשון והגדול בישראל. האתר כולל את הקמפוס – מתקן אימונים ללימוד טכניקת רכיבה לכל רמה ורשת מסלולים מפותחת-סינגל טראקים, מסלולי גשרים ומסלול cross4 יחיד במינו.

לפרטים והזמנות:
צובייק – ארז
טל. 02-5347667,054-5637945

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר