איש השיווק של שנת 2020 – אמרי גלאי מנכ"ל Wolt ישראל היוצא

קיבל את התואר בזכות המהלך השיווקי של הפיכת השליחים בכחול לאחד מסמלי תקופת הקורונה ולאמצעי שאפשר למאות מסעדות להגיע אל בתי הלקוחות ולשרוד

לאחר שנבחר לאיש השיווק של נובמבר 2020, הוכתר אמרי גלאי – מנכ"ל Wolt כאיש השיווק לשנת 2020. התואר המכובד הוענק לגלאי על ידי איגוד השיווק הישראלי במהלך כנס השיווק השנתי שהתקיים בסוף ינואר 2021 בסימן 'זזים קדימה', ושודר בשידור חי בקשת 12 ובאפליקציות מאקו ו-N12. בתפקידו החדש בחברה אחראי גלאי לפעילות החברה בעשר מדינות באירופה.

לפי איגוד השיווק הישראלי, אפליקציית וולט הפינית להזמנת משלוחי אוכל שפרצה לשוק הישראלי בסוף שנת 2018, רשמה במהירות זינוק אדיר, ובתוך כמה חודשים חוללה מהפכה בסצנת המסעדנות בתל אביב. גם יצאה מחוץ לתל אביב, ופועלת היום במספר גדול של ערים, ביניהן רמת גן, גבעתיים, רמת השרון, הרצליה, קריית אונו, ראשון לציון ו.נוספות לצד הפיכת וולט לספקית מערך משלוחים מובילה עבור מסעדות רבות, יזמה החברה תפריטי פופ אפ משתנים ושיתופי פעולה עם חברות כמו שטראוס ויוניליוור. עם פרוץ משבר הקורונה הפכה וולט לערוץ הכנסות מרכזי עבור מסעדות רבות (הערת המערכת: אם כי חלקן מתלוננות על העמלה הגבוהה אותה החברה גובה מהם).

הקמפיין נועד לחשוף את השירות החדש לקהל העובדים והמעסיקים בגוש דן
קמפיין משותף של וולט וסיבוס בנועד לחשוף את השירות החדש לקהל העובדים והמעסיקים בגוש דן

גלאי, שייסד את פעילות וולט וניהלה בישראל, הפך אותה בתוך זמן קצר מחברה אנונימית עבור הציבור הישראלי, למי ששינתה את הרגלי הצריכה בכל הנוגע למשלוחי אוכל בארץ. תחת ניהולו של גלאי, קבעה החברה סטנדרט חדש, התקשרה עם מספר רב של מסעדות, אפשרה ללקוחותיה להתעדכן כל העת בסטטוס ההזמנה, העמידה נציג שירות לקוחות בלייב מול האפליקציה, וקיצרה את פרק הזמן לקבלת הזמנה לכ- 30 דקות.

בתפקידים קודמים הוא היה ראש תחום השיווק הגלובלי של חברת GETT ומנהל פיתוח עסקי של Airbnb ,ובתפקידו הקודם היה מנכ״ל השלוחה הישראלית של חברת האופניים השיתופיים OFO.

מנימוקי ועדת השיווק: השליח של וולט עם החולצה הכחולה וקופסת המשלוח הצמודה, הפך לאחד מסמלי תקופת הקורונה. וולט הפכה לצינור החמצן, ולעתים אף למחולל ההכנסות היחיד של מאות מסעדות, ואילו הלקוח נהנה מקלות השימוש באפליקציה, ממהירות תגובה, ומן האפשרות לעקוב כל העת אחרי שלבי הכנת האוכל ומיקומו של השליח. החברה אף העניקה עבודה קבועה ופרנסה לרבים שמצאו את עצמם ללא מקורות הכנסה בימי קורונה, והפכה לחלק חשוב וחיוני מהנוף האורבני הישראלי.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר