איתן לבנשטיין תקשורת ויחסי ציבור יטפל ביח"צ יקב דלתון במקום דורית שמואלי

משרד איתן לבנשטיין תקשורת ויחסי ציבור, בניהולם של איתן ושלי לבנשטיין, קיבל את הטיפול ביחסי הציבור וקשרי העיתונות של יקב דלתון. תחילת הטיפול: 1 בינואר 2015., ומשרד לבנשטיין יחליף את משרדה של דורית שמואלי שטיפל ביח"צ היקב בשנים האחרונות

משרד איתן לבנשטיין תקשורת ויחסי ציבור, בניהולם של איתן (אבא) ושלי (בת) לבנשטיין, קיבל את הטיפול ביחסי הציבור וקשרי העיתונות של יקב דלתון. תחילת הטיפול: 1 בינואר 2015., ומשרד לבנשטיין יחליף את משרדה של דורית שמואלי שטיפל ביח"צ היקב בשנים האחרונות.

יקב דלתון ממוקם בפארק תעשייה דלתון במרום הגליל, כארבעה קילומטרים מהגבול עם לבנון. היקב הוקם בשנת 1995 כשותפות בין ארמנד ממן, חקלאי ממושב כרם בן זימרה לבין מתי הרוני, איש עסקים מבריטניה.
ענבי היין הראשונים נבצרו באוגוסט אותה שנה. היקב נבנה בחצר בית הוריו של ארמנד, ומשם בשנת 1999 הועבר למיקומו החדש בפארק תעשייה דלתון.
יקב דלתון כולל מרכז מבקרים המציע סיורים, וכן חנות המוכרת את מוצרי היקב ומוצרים נוספים מן הגליל.

יקב דלתון מרחיב את פורטפוליו לקוחות איתן לבנשטיין תקשורת ויחסי ציבור בתחומי היין, קולינריה ומלונאות:
ביסטרו טשרניחובסקי 6 – בבעלות השף איל מרון. ביסטרו תל אביבי המציע באווירה נינוחה וחמה, מנות מוקפדות המושפעות מהמטבחים הים תיכוני והאיברי-פורטוגלי, עם דגש על חומרי גלם עונתיים וטריים.

 

בר היין – Porto מציע יינות איכותיים מפורטוגל, המעניקים תמורה גבוהה למחיר, וכן יינות ממדינות עולם נוספות ומיקבי בוטיק ישראליים; ובצדם מנות טאפאס פורטוגזיות "פטישקוש" (Petiscos), דליקטסים ואווירה פורטוגלית שמחה.

Village Green (ויליג' גרין) ת"א – מסעדה טבעונית עם מסורת רבת שנים, שהינה חלק מרשת לה יש שני סניפים צמחוניים בירושלים. מטבח המסעדה, המציע תפריטים המשתנים מידי יום, מבוסס על מוצרים וחומרי גלם טריים ואיכותיים.

רשת מלונות ישרוטל (17 בתי מלון, כולל המסעדות וברי היין שבבעלות הרשת) – בבעלותה גם אחוזת יערות הכרמל, בראשית במצפה רמון, כרמים בקריית ענבים, רויאל ביץ' ת"א ורויאל ביץ' באילת.

יקב טוליפ – ממוקם בכפר תקווה שבקריית טבעון, זוכה לפרסים רבים על איכות יינותיו. מוכר בזכות היותו מעניק יינות עם תמורה גבוהה למחיר, וכן באמצעות תרומתו הרבה לקהילה (כפר תקווה הינו כפר לאנשים בעלי מוגבלויות).

יקב MAIA (מאיה) – יקב בוטיק חדש המציע יינות איכות בסגנון ישראלי ים תיכוני, המתאימים לאקלים, לתרבות ולאופי הישראלי. זאת תוך שמירה על מקוריות, איכות והקפדה על הגידול והייצור.

חברת קוסקוס מזון – היצרנית הגדולה בארץ לייצור קוסקוס מהיר וקל להכנה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר