אכול ושאטו מצטרף לשירות ClickaTable להזמנת מקומות במסעדות

אנחנו שמחים להצטרף למהפכת האירוח במסעדות, ולהציע שירות הזמנת שולחן במסעדות באמצעות תוכנת ClickaTable

מהפכת האירוח של הסטארט אפ ClickaTable  שכתובתו www.clickatable.co.il והמתמחה בהזמנת שולחן במסעדות, מתרחבת. אחרי רסט, רול, מפה, טו איט ועכבר העיר, מהיום ניתן להזמין שולחן באמצעות תוכנת ClickaTable גם אצלנו, באתר האוכל והיין "אכול ושאטו".

 

ליד כל מספר טלפון של מסעדה באתר אכול ושאטו, המופיעה באתר ClickaTable יופיע כפתור "הזמן מקום", ויאפשר לכם להזמין מקום ב-600 מסעדות מובחרות, בהן רשת מוזס, רשת קיוטו, רשת פאפאגיו, שגב, בראסרי, דיקסי, רשת דוריס קצבים, סבסטיאן וקפה נואר.

מנכ"ל ClickaTable, יואב איצקוביץ, אומר: "שיתוף הפעולה עם אתר אכול ושאטו מבשר על חדירה נוספת של מערכת ClickaTable, שפותחת בפני הלקוח והמסעדה ערוץ תקשורת חדש ויעיל יותר. הלקוח מבצע את הזמנתו במהירות ובנוחות ללא צורך בשיחות טלפון מייגעות, ואילו המסעדה מגדילה את נפח ההזמנות, מייעלת את תהליך קבלת ההזמנות והקצאת השולחנות ומשפרת את השירות ללקוח".

רענן (רני) רוגל מ'אכול ושאטו' אומר: "אנו שמחים לספק לגולשות ולגולשים הרבים באתר שירות שימושי, המהווה תוספת משלימה למידע על מסעדות או רשמי ביקור ואכילה בהן. מערכת ClickaTable תהפוך את הזמנת מקום במסעדה לפעולה מתבקשת של הגולשים".

 

 

www.clickatable.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר