אלבאבור של השף חוסאם עבאס: עכשיו גם ביוקנעם

מסעדת אל באבור נהנית ממוניטין כחלוצת המטבח הערבי בארץ, ומגישה אוכל ערבי שורשי העושה שימוש בחומרי גלם עונתיים ובשיטות בישול עתיקות ומסורתיות

מסעדת אלבאבור החדשה של שף חוסאם עבאס נפתחה ביוקנעם – אחות מקבילה לאלבאבור הוותיקה והלא רחוקה ממנה, באום אל פאחם.
מסעדת אל באבור נהנית ממוניטין כחלוצת המטבח הערבי בארץ, ומגישה אוכל ערבי שורשי העושה שימוש בחומרי גלם עונתיים ובשיטות בישול עתיקות ומסורתיות.

האוכל ביוקנעם דומה לזה במסעדה הוותיקה, כשאליו יתווספו מנות חדשות בהתאם להיצע חומרי הגלם העונתיים. בנוסף יש עמדה מיוחדת ממנה ניתן לקחת כנאפה מתוקה להתענגות במהלך הנסיעה או לאירוח בבית.

על עיצוב המקום אמון האדריכל הצעיר סייהיר חמייסי, תושב כפר כנא. בשונה מאחותה הבכורה באום אל פאחם, יצר חמייסי חלל מודרני ועדכני יותר אך שלא מתעלם מאופייה וצביונה של המסעדה. חלל גדול עם שני מפלסי ישיבה, בעיצוב הדור מאופק עם הרבה צבעי שמנת, עץ ואפור. רצפת פסיפס הדורה ומשויישת ועמדת כניסה עמוסה בצנצנות כבושים ובסלסלאות עם ירקות השוק. המסעדה החדשה תכיל 150 מקומות ישיבה, לא כולל איזור חיצוני שייפתח בחודשי הקיץ.

בתפריט המסעדה:
חציל טבעי עם שמן זית ולימון (15 ₪), לבנה עזים עם חרדל בר (15 ₪), חומוס בלדי עם גרגירים (20 ₪), צלעות טלה ממולאות באורז וצנובר (90 ₪), מנסף (90 ₪), סינייה עם טחינה וצנובר (60 ₪), כתף טלה ממולא באורז (80 ₪), שרימפס על האש עם בצל ועגבניות (95 ₪), קרם מלאבי עם שערות כנאפה (25 ₪), כנאפה טרייה (15 ₪), בורמה טרייה עם פסטוק חלבי (15 ₪).

אלבאבור
מרכז מסחרי כוכב יוקנעם
יוקנעם
טל. 04-9891619
[email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר