אלמנזול- אורחאן בוטיק ייחודי בעוספייא

האורחאן בעוספייא, הייחודי בסגנונו העיצובי ובשיטת האירוח, שוכן על רכס הר הכרמל, וממנו נשקף נוף ציורי של הכרמל הירוק, הגליל והחרמון

"אלמנזול " הינו אורחאן בוטיק מעוצב בכפר הדרוזי עוספייא, המנוהל ע"י הזוג ג'יהאד ורייא קבלאן.
האורחאן בעוספייא, הייחודי בסגנונו העיצובי ובשיטת האירוח, שוכן על רכס הר הכרמל, וממנו נשקף נוף ציורי של הכרמל הירוק, הגליל והחרמון.

לבני הזוג ג'יהאד ורייא קבלאן סיפור חיים מרתק: ג'יהאד הוא תת ניצב בדימוס, בנו של הקצין הדרוזי הראשון, ואביו של הנווט הדרוזי הראשון). הם מקבלים באופן אישי את פני המבקרים, על פי מיטב המסורת הדרוזית, עם שפע של חום ואהבה ושפע של אוכל מסורתי אותנטי מהמטבח הדרוזי.

האורחאן משלב כפריות ומודרניזציה, במטרה להשרות על האורחים אוירה שלווה ונינוחה. במרכזו חדר אוכל כפרי ופינת ישיבה מזרחית הצופה אל נופי הכרמל.

"אלמנזול " מכיל 6 יחידות אירוח מעוצבות ומאובזרות בריהוט כפרי, פינות ישיבה מזרחיות או דיוואן, מיטות אינדונזיות שעוצבו במיוחד עבור המקום, טלוויזיה בכבלים, ג'קוזי ומזגן.

לאורחאן גינה פורחת עם אוהל במבוק שבתוכו פינות ישיבה מזרחיות, על הגג היפהפה אפשר לשבת בשעות אחה"צ והערב וליהנות מהנוף, כשהוא ממוקם סמוך לשביל ישראל בקטע המתחיל מנחל יגור, עובר בנחל קלח, ונגמר באזור הר שוקף.

המבקרים יכולים ליהנות משלל אטרקציות, כגון טיולי אופניים, כרכרות בטבע, סיורים מודרכים בכפר, רכיבה על סוסים, טיולי ג'יפים, פינת חי.
כמו-כן ניתן להזמין טיפולי ספא וטיפולים אלטרנטיבים.
ניתן גם לקיים באורחאן ימי הולדת, כנסים וימי עיון לקבוצות של של עד 40 איש.

מחירים ללילה לזוג + ארוחת בוקר :
סופשבוע – סוויטה – 600 שקלים, חדר – 500 ש"ח
אמצע שבוע – סוויטה- 500 שקלים, חדר- 400 ש"ח
טל. 04-8392369, 0544481671
www.elmanzool.com

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר