אל על ויקב הרי גליל חונכים פרויקט יין החודש הישראלי במחלקות העסקים

ביקב הרי גליל אומרים כי בחירת היינות הישראלים המשובחים על ידי חברת אל על הינה הצהרת אמון ביקבים הישראלים ותמיכה בגאווה הלאומית

יין "הרי גליל ויונייה" מבציר 2006 של יקב הרי גליל בקיבוץ יראון, נבחר ליין הראשון שיפתח את תפריט "יין החודש" הנחנך במחלקת העסקים של אל על.
על פי נתוני אל על יש גידול של 30% בתנועת הנוסעים העסקיים בחברה בחמש השנים האחרונות, והצפי הנו לגידול נוסף עד סוף העשור.

בציר 2006 הינו הבציר הראשון ליין הויונייה שיוצר לראשונה ביקב הרי גליל, דווקא בשנת המלחמה שהיתה שנה קשה לאזור הגליל, אך הניבה יבול איכותי של ענבים מובחרים.

"אנו גאים על הבחירה של אל על ביקב הרי גליל כמי שישיק את פרויקט "יין החודש" במחלקת העסקים. זו יצירה משובחת של יינן היקב מיכה ועדיה, ואין ספק שהיין יוסיף את הניחוחות, הטעמים וריחות הגליל לטיסה בגבהים", אומרת כרמית אהרנרייך, מנהלת השיווק של יקב הרי גליל.

לדברי כרמית, החדשנות המתמדת של אל על בתחומי הקולינריה והיין, וכן שיתופי הפעולה עם יקבים איכותיים בישראל, מהווים הצהרה ברורה על היותה חברה ישראלית הגאה בתוצרת כחול-לבן, ובכך גם מטפחת גאווה לאומית, על ידי אמון ביקבים ישראליים ומיצוב היינות ברמה בינלאומית.

אילן בצלאל מנהל מזון וצידה בא לעל, אשר השתתף לאחרונה בפנל בינלאומי של טעימת יינות במהלך טיסה של החברה, מציין כי חוש הטעם במהלך טיסה בגובה 30,000 רגל משתנה. טעמים וארומות של היין מתחדדים, עפיצות היין גבוהה, והאלכוהול מתנדף במהירות, לכן, בחירה של תפריט היינות – כמו בניית תפריט האוכל בטיסות, שונה מהתאמת יין לארוחה על הקרקע.
"הרי גליל ויונייה" הפירותי עם גוף בינוני ומאוזן בחמיצות עדינה, נמצא מתאים לטיסה, ומהווה תוספת מרעננת ליינות הלבנים המוגשים בתפריט.

בנוסף מציין בצלאל כי באל על מקפידים להתיישר לפי המגמה העולמית בחברות תעופה האיכותיות של מעבר מבקבוקי יין אישיים וקטנים, ליינות איכותיים ויוקרתיים בבקבוקים גדולים.

כל יינות "יקב הרי גליל" כשרים למהדרין מן המהדרין, לכל ימות השנה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר