אל על מתכוננת להגעתם של מטוסי הבואינג 777 החדשים של החברה

המטוס הראשון צפוי לנחות ביום חמישי 26 ביולי, והמטוס השני בסוף חודש אוגוסט. המטוסים החדשים יהוו את ספינות הדגל של צי אל על ליעדים הרחוקים בצפון אמריקה והמזרח הרחוק. בהמשך השנה ובמהלך שנת 2008 תחדש אל על את כלל ציי ה- 777 ומטוסי הג'מבו הקיימים, על פי הסטנדרט של המטוסים החדשים, על מנת ליצור חווית טיסה חדשה לנוסעיה

אל על מתכוננת להגעתם של מטוסי הבואינג 777 החדשים של החברה, ופרופ' ישראל (איזי) בורוביץ, יו"ר אל על אומר: "הגעתם הצפויה של מטוסי ה- 777 החדשים של אל על תהווה את שיאה של תנופת ההתחדשות שאל על עוברת בכל הקשור ליצירת חווית לקוח חדשה בכל הממשקים – לפני הטיסה, במהלכה ולאחריה".

בספטמבר 2005 אישרה מועצת המנהלים של אל על את רכישתם של שני מטוסים חדשים מסדרת בואינג 777-200. השקעה של למעלה ממיליארד ש"ח ברכש המטוסים ועוד עשרות מיליוני שקלים במושבים נוחים ובמערכות בידור משוכללות מגיעה בימים אלו לשיאה, עם נחיתתם הצפויה של שני המטוסים החדשים, מהמתקדמים והמשוכללים בעולם. המטוס הראשון צפוי לנחות ביום חמישי 26 ביולי, והמטוס השני בסוף חודש אוגוסט. המטוסים החדשים יהוו את ספינות הדגל של צי אל על ליעדים הרחוקים בצפון אמריקה והמזרח הרחוק.
בהמשך השנה ובמהלך שנת 2008 תחדש אל על את כלל ציי ה- 777 ומטוסי הג'מבו הקיימים, על פי הסטנדרט של המטוסים החדשים, על מנת ליצור חווית טיסה חדשה לנוסעיה.

פרויקט איפיון, עיצוב, תכנון וייצור שני מטוסי ה- 777 החדשים של אל על נמשך כשנתיים. נוסעי אל על ייהנו בין השאר:
· מחלקה ראשונה מהודרת ומעוצבת הכוללת 12 מושבים משוכללים המתכווננים לתצורת מיטה בזווית אופקית מלאה (180 מעלות).
· מחלקת פלטינום הכוללת 36 מושבים משוכללים המתכווננים לתצורת מיטה בזווית של 170 מעלות.
· מחלקת תיירים הכוללת 232 מושבים בעלי תכנון ארגונומטרי מתקדם ליצירת נוחות מקסימלית לנוסע.
· מערכות בידור אישיות תוצרת Panasonic, מהמתקדמות בעולם הכוללות מסך אישי רחב המופעל ב"מגע יד", הכוללות מבחר עשיר של סרטים, תוכניות, ערוצי שמע ומשחקים, הכול בשיטת On Demand המאפשרת לכל נוסע לבחור לעצמו את התוכנית בזמן שנוח לו.
· עיצוב קבינות הנוסעים בכלל המחלקות באמצעות חברת Teague האמריקנית, מהמובילות בעולם בעיצוב פנים מטוסים.
· מערכת תאורת "לדים" המשוכללת המאפשרת מגוון מצבי וצבעי תאורה ליצירת אווירת קבינה התואמת את שלבי הטיסה ומשרה נעימות ורוגע.
· מערכות הטסה ובטיחות טיסה הטובות בעולם.

פרויקט הדגל הבא הוא הסבת מחלקות היוקרה במטוסי ה – 777 וה- 747 (ג'מבו) הקיימים לתצורת מטוסי ה- 777 החדשים. הסבת ארבעת מטוסי ה- 777 הקיימים תסתיים עד מרץ 2008 ומטוסי הג'מבו עד סוף 2008.
אל על נושאת את עיניה גם אל מעבר לאופק, לעבר העשור הבא. באל על מעריכים כי מטוסי בואינג 787 יטוסו בצי אל על החל מ- 2011, ויחליפו בהדרגה את מטוסי ה- 767. אל על תמשיך להציב עצמה בחזית הטכנולוגיה העולמית ותציע לנוסעיה את המטוסים המתקדמים ביותר שישמרו על מעמדה כבחירה המועדפת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר