אם שותים לא נוהגים, אבל כן מטיילים

עובדי חברת סימנטק התפנו משגרת יומם, ויצאו לטיול חווייתי באזור הגליל. לאחר שסעדו את ליבם בארוחת בוקר ב'בית דניאל' שבזיכרון יעקב, סיירו העובדים ביקב דלתון במרום הגליל, שם גם ערכו טעימות יין וקיבלו בקבוק יין במתנה

עובדי חברת סימנטק (קראו בהמשך על החברה) התפנו משגרת יומם, ויצאו לטיול חווייתי באזור הגליל.
לאחר שסעדו את ליבם בארוחת בוקר ב'בית דניאל' שבזיכרון יעקב, סיירו העובדים ביקב דלתון במרום הגליל, שם גם ערכו טעימות יין וקיבלו בקבוק יין במתנה.

שמחים וטובי לב הגיעו עובדי סימנטק לתחנה הבאה – חוות הבוקרים בבת יער, שם הם נהנו משלל פעילויות כמו רכיבה על סוסים, מסלול חבלים אתגרי, באולינג יער, בישולי שדה, ירי חץ וקשת ועוד. כמו-כן ערכו העובדים תחרויות שונות, ביניהן תחרות הורדת ידיים ותחרות שתיית בירה. בסיום הטיול נהנו העובדים, חבושים בכובעי בוקרים, מהופעה של זמרת קאנטרי ומארוחת בשרים משובחת.


סימנטק הנה מובילה גלובלית בפתרונות תשתיות, המאפשרת לעסקים וצרכנים להיות בעלי אמון בעולם מקושר. החברה עוזרת ללקוחות להגן על תשתיותיהם, מידע ואינטראקציות על ידי אספקת פתרונות תוכנה ושירותים המטפלים בסיכונים לאבטחה, זמינות, תאימות וביצועים. לסימנטק, שהמטה שלה ממוקם בקופרטינו, קליפורניה, יש פעילויות ביותר מ-40 ארצות.
www.symantec.com

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר