אמזון רוצה למכור גם יין

הקמעונאית המקוונת מחפשת קונה יין בכיר שיוסיף מוצר זה לרשימת מוצרי המכולת שאמזון החלה למכור לפני שנתיים

לקוחות אמזון יוכלו להזמין בקרוב ברשת גם יין, בנוסף לשפע מוצרי הפנאי והתרבות אותם ניתן לקנות מחברת המכירות באינטרנט.
הקמעונאית המקוונת מחפשת קונה יין בכיר שיוסיף מוצר זה לרשימת מוצרי המכולת שאמזון החלה למכור לפני שנתיים.

המודעה אותה פרסמה אמזון אומרת שהקונה הבכיר יהיה אחראי לרכישה של מבחר מסיבי של מוצרים חדשים, כשאחריותו תהיה על כל השלבים.

לאמזון יש היסטוריה לאו דוקא מוצלחת עם יוזמות בתחום יין ומזון. ב- 1999 השקיעה אמזון 42.5 מיליון דולר ב- HomeGrocer.com ו- 60 מיליון דולר ב- Kozmo.com – שתיהן עברו כבר מהעולם.
באותה שנה היא גם קנתה 45 אחוז מ- Wineshpper.com ב- 30 מיליון דולר, אך עסק זה מת שנה לאחר מכן.
Wine.com מוכרת עתה סלי שי של מזון דרך אמזון, אך לא יין.

המאמץ של אמזון בתחום היין עלול להיות סיוט רגולטורי, בהתאם למדינות בארה"ב בהן יסופקו עסקי היין של אמזון.
מאז שבית המשפט העליון של ארה"ב פסק ב- 2005 כי מדינות חייבות להעניק אותן זכויות אספקה של יקבים בתוך מדינה ומחוץ מדינה, אישרו חוקית 35 מדינות אספקות ישירות מיקבים לצרכנים. בין המדינות שלא מאפשרות אספקה ישירה: מיסיסיפי, ניו ג'רזי, דרום דקוטה, יוטה וטנסי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר