אנגוסרי – מקדש של בשר

דווקא במקום הכי פחות צפוי מתקיים לו בשקט מקדש בשר, שמצד אחד נותן אוכל מהיר כמו שווארמה והמבורגר, ומצד השני יושבים בו ואוכלים בנחת נתח מובחר של בשר. תבקשו מאחמד גם שיכין לכם צ'ייסרים אליפות

דווקא במקום הכי פחות צפוי מתקיים לו בשקט מקדש בשר, שמצד אחד נותן אוכל מהיר כמו שווארמה והמבורגר, ומצד השני יושבים בו ואוכלים בנחת נתח מובחר של בשר.

תחת מותג רשת מסעדות הבשרים אנגוס, הקיימת כבר עשר שנים, החליט הבעלים פאדי דבאח, לפתח את תת-המותג אנגוסרי בקונספט של אוכל רחוב מבוסס על אותו בשר מזן אנגוס שמוגש במסעדות. לפיכך, בצמוד לכל מסעדה ברשת נפתחה מעדניית אוכל רחוב "אנגוסרי", ואילו במתחם מסחרי עין המפרץ, סמוך לעכו, הוקמה האנגוסרי העצמאית הראשונה, כסימן לאלה שיקומו בעקבותיה.

אנגוסרי פועל במרכז הקניות עין המפרץ כבר זמן לא מועט, ואני מודה שלא פעם טרפתי שם שווארמה נהדרת, אבל לא ידעתי שמאחורי הקיר יש אפשרות לשבת על כיסא מרופד ולזלול נתחי בשר מיושנים כדבעי.

היינו שתיים. אחמד מנהל המסעדה החליט בשבילנו, והאמת? הוא צדק, כי מי אני שאדע מה לקחת.
חיש קל נחתו על השולחן טוסטונים עם נתחי רוסטביף ואיולי, נקניקיות טלה על מצע של עגבניות וחצילים בטחינה, ונתחוני ברזואלה עם ארטישוק בתחמיץ ועגבניות שרי בגריל – מחווה לאיטליה בעכו דרום.

במילה אחת: מדהים, בשתי מילים: נגמר מהר. ושלא נדבר על הצייסרים המיוחדים והסנגרייה הקרה, שקפצו לנו בדרך ופינו דרך למנת הבשר הבאה: המבורגר מעורב בקר וטלה – קציצת בשר אימתנית קצוצה גס, מעט תיבול, מונחת על לחמנייה עם איולי, מלפפון כבוש ובצל סגול. מצוין.

על מנת לפנות מקום למנות הבאות, לקח אותנו אחמד לסיור מאחורי הקלעים, אל מחסני הבשר והירקות ואל המטבח. כאב לי בעיניים כמה שנקי שם.
הבשרים מגיעים ישירות מהעדר הפרטי של הבעלים, חתוכים ומנוקים באריזות וואקום, ומחכים ליום הדין.
דרך אגב, כחלק מההקפדה לא טעמנו שווארמה, כי באנגוסרי השיפוד יורד מהאש לקראת ארבע אחרי הצהרים; לא מאפשרים לו להיות יותר משש עד שבע שעות על האש. הלוואי על כולם ככה.

חזרנו לשולחן, ונתח אדיר של אסאדו בא איתנו. ליקלקנו את העצם, וזהו. שוב בשר מעולה עם אפס תיבול, כאשר על הצלחת מפוזרים מלח גס, פלפל גרוס, ושבבי צ'ילי למי שרוצה.
ואז הגיעו פילה של טלה, מדמם כדבעי – יאמי; וטיבון של טלה – אלוהי; וקינוח של קצפת וקרמל ופיסטוקים; ושוב צייסרים; וזהו!

זו הייתה בהחלט חוויה בשרית מסעירה, של בשר נטו, בלי תוספות. הכל טעים ומדויק, החל מהטיפול בבשר ועד לרמת הצלייה.
גם בצד המהיר הבשר מוגש אסתטי ובגודל מרשים, עם חיוך.
השירות מצוין, השירותים והמסעדה נקיים, ולמרות שהבשר נצלה לעין כל, אין ריחות של צלייה ואין עשן מסמא עיניים.

אנגוסרי מומלץ לחובבי הבשר. לכו לאחמד תגידו לו שיכין לכם צ'ייסרים אליפות, ולא תתאכזבו.


אנגוסרי
מתחם מסחרי עין המפרץ, סמוך לעכו
טל. 04-6829717

סניפים נוספים בתוך מסעדות אנגוס: אנגוסרי דיר אל אסד, מתחם קניון דבאח 04-9983647; אנגוסרי סניף חיפה, שד' המגינים 27 טל. 04-8626603; אנגוסרי סניף מגדל (כנרת), מתחם ויתנייה, טל. 04-6950967; שעות הפתיחה של כל הסניפים: 11:00 עד אחרון הלקוחות

צילום אלישבע וויל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר