אנג'לינה בהוד השרון מארחת בשלניות מקומיות

משה כהן, השף של הביסטרו בר החדש בהוד השרון-"אנג'לינה" פוצח במהלך חדשני בנוף האוכל. כהן יאסוף במהלך דצמבר 8 בשלניות מקומיות מאזור השרון ויבשל איתן במטבחו מנות שיוצגו במסעדה כמנות ספיישל ביתיות

משה כהן, השף של הביסטרו בר החדש בהוד השרון-"אנג'לינה" פוצח במהלך חדשני בנוף האוכל. כהן יאסוף במהלך דצמבר 8 בשלניות מקומיות מאזור השרון ויבשל איתן במטבחו מנות שיוצגו במסעדה כמנות ספיישל ביתיות. המנות המוצלחות ביותר יזכו את הנשים בפרסים יקרי ערך וגם יכללו בתפריט הסופי של המסעדה.

ראשונה מבין הנשים שהביעו רצון להשתתף בפיילוט היא אימו של דוד זהות-מומחה הקפה מספר 1 בישראל שהיה אחראי להקמת רשת "אר קפה" ומקים רשתות בכל רחבי העולם. היא תבשל אוכל טריפוליטאי-צרפתי חם וביתי המותאם לעונת החורף החל מהשבוע הראשון של דצמבר.

כהן אוחז ברזומה מכובד והיה השף הראשי ב"מנטה ריי", "בטי פורד", "לילית" ומסעדות נחשבות אחרות. תחת השפעתו של מהלך זה, יוקם תפריט פיקס פרייס מיוחד לחורף עם מנות שמחוץ לתפריט הקבוע-תבשילים, ואחרים.

בתפריט של אנג'לינה שילוב בין בשרים ופירות ים והמקום פתוח 7 ימים בשבוע משמונה בבוקר ועד אחרון הבליינים לפנות בוקר. הבוקר הכריז המקום על תפריט סופי ותפריט עסקיות צהריים מגובש ואתם מוזמנים לתאם איתי ארוחת ביקורת בבוקר-צהריים-ערב.

בקרוב גם תפריט לילה בהנחה של 25 אחוז על כל המנות והשתייה.
באגף המנות העיקריות תמצאו בין השאר גם סלמון בורגר, פסטת לינגוויני עם פירות ים, כבד עוף בחמישה בצלים, ריזוטו פירות ים, קבב ועוד.

כל יום מ-12:30 עד 18:00 מוגשות במקום ארוחות עסקיות שכוללות: מנה עיקרית וכוס יין/כוס בירה/שתייה קלה במחיר המנה העיקרית בלבד.

בכל בוקר מ- 8:30 עד 12:30 מוגשות במקום ארוחות בוקר מיוחדות: ביצים עלומות על לחם תירס קלוי בגריל, עם שמן זית, אבוקדו וביצה עלומה, סלסלת פלפלים בצ'ילי וקוביות תפו"א, אגס בנדיקט, ביצי עין עם בייקון פריך ועוד.

כל סוגי הלחם, הבאגטים והעוגות הם מתוצרת מקומית ונאפים במקום.

משעות הערב משנה הביסטרו את פניו והופך לבר. החל מ-18:00 מוגשות במקום מנות נוספות כמו: מולים ברוטב יין לבן בציר זעפרן וירקות, פטה כבד עוף וסלט ראשי קלאמרי מדהים.
הקינוחים הפופולאריים: מוס שוקולד דבש ותבלינים, עוגת גבינה בציפוי שוקולד לבן וקרם ברולה.

חובבי התרבות שביניכם יגלו מגוון ספרים: ספרי ילדים, אומנות, שירה, ספר של צילום פריסאי מיוחד בהשראת האווירה במקום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר