אנרגיות חדשות לאנרג'י עם מיצוב חדש

אנרג'י מבית שטראוס מבצע מהלך של מיצוב מחדש, אשר מטרתו לחזק את מעמדו לשנים הבאות.

במסגרת המהלך הוצגו 2 מוצרים חדשים: חטיף דגנים עם שוקולד ב- 99 קלוריות ומיני חטיף דגנים בשקית משפחתית. המהלך מלווה בקמפיין פרסום באמצעות משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי.

לדברי מישל בן וייס, מנכ"ל חטיבת שטראוס בריאות: "במסגרת מהלך המיתוג מחדש של אנרג'י, חיברנו בין אנרג'י למותג שטראוס, גם על גבי האריזה של המוצר, מתוך הבנה שהקישור בין המותגים מייצר תרומה הדדית". בן וייס הוסיף כי "המיצוב החדש של אנרג'י יתמקד בערך המרכזי של הקטגוריה והיתרון התפיסתי של המותג – אנרגיה. המיצוב בא לידי ביטוי בשפה תקשורתית חדשה, בעיצוב מוצרים חדש ובחדשנות מוצרית".

במסגרת המהלך, חתמה שטראוס על הסכם שיתוף פעולה עם קבוצת מיומנה עם קמפיין טלוויזיה ופעולות נוספות בהמשך. תמיר מלמוד, מנהל השיווק של אנרג'י מקבוצת שטראוס ציין כי החיבור ללהקת מיומנה נעשה על סמך הערכים המשותפים למותג אנרג'י ולקבוצת מיומנה, המתבססים על אנרגיה. לדבריו, "חיבור בין אנרג'י של שטראוס לקבוצת מיומנה הינו חיבור מתבקש, שכן ערכי המותג אותם רוצה להעביר שטראוס באמצעות המותג אנרג'י דומים לערכי המותג אותם מעבירה קבוצת מיומנה".






היו הראשונים להגיב...

כתבו תגובה