אנשים הופכים לנוזל בקמפיין החדש של ספרייט

"The Sprite Way" נותר המסר שבבסיס הקמפיין החדש, אך הקריאטיב קיבל טוויסט חדש – במקום להתמקד בהפיכת חפצים מוצקים לנוזל, הסיפור החדש מתמקד באנשים עצמם

ספרייט מעלה קמפיים חדש, תחת המסר "רענון נוזלי" (Liquid Refreshment). המסר, הפך לחלק בלתי-נפרד מספרייט, העובר ברחבי העולם. ההפקות המוקדמות של פרסומות הכדורסל, הבאולינג והכדורגל היו ביטוי ישיר למסר זה ותיארו סיטואציות חמות מהן ספרייט היווה "פתח מילוט". 

"The Sprite Way" נותר המסר שבבסיס הקמפיין החדש, אך הקריאטיב קיבל טוויסט חדש – במקום להתמקד בהפיכת חפצים מוצקים לנוזל (מגרש כדורסל, מסלול באולינג או כדורגל), הסיפור החדש מתמקד באנשים עצמם, שלפתע מגלמים שטף המרענן שחשים אחרי ששותים ספרייט קר.

הקמפיין צולם בריו דה-ז'נרו ודרש צוות שחקנים ברזילאי. נערים מריו, סאן פאולו וערים אחרות בברזיל השתרכו בתורי האודישנים בתקווה לככב בפרסומת.

פיצוצי המים הדרמטיים צולמו בנפרד באולפן ולאחר מכן חומר הצילומים חובר יחדיו בפוסט-פרודקשן על ידי חברת האפקטים המיוחדים BUF – החברה העומדת מאחורי האפקטים המיוחדים של שוברי קופות כגון באטמן (האביר האפל), ספיידרמן, הארי פוטר, סדרת המטרקיס, ורבים אחרים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר