אסם במהלך מיתוג מחדש של "מנה חמה"

אסם אומרת כי "מנה חמה" מובילה בקרב גילאי 10-15 והם הצרכנים המרכזיים של המותג המוביל את קטגוריית התבשילים האישיים עם נתח שוק של למעלה מ-60%

אסם יוצאת במהלך שיווקי למותג מנה חמה, בקנה מידה המוגדר על ידה כחסר תקדים למותג, אשר בבסיסו פעילות שתתפרס על מדיומים וערוצים רבים.

אסם אומרת כי "מנה חמה" מובילה בקרב גילאי 10-15 והם הצרכנים המרכזיים של המותג המוביל את קטגוריית התבשילים האישיים עם נתח שוק של למעלה מ-60%.
מסקרים של אסם מתברר כי "מנה חמה" אהוד בקרב גילאים צעירים אלה, הנהנים מצריכתו וממגוון הטעמים של המותג. כמו כן עולה מהסקרים כי ל"מנה חמה" תדמית הנתפסת כ"קולית", כייפית, שמחה ופעלתנית.

המהלך, שמטרתו להגדיל את תדירות הצריכה בגילאי 10-15 ב-25%, יושק תחת השם: "חם או סתם" ויכלול קמפיין רחב היקף באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO. הקמפיין יעלה לאוויר בתחילת ינואר, יכלול סרט פרסומת בערוצים 2, 10 ו-24, קמפיין אינטרנט באתרים המובילים לצעירים, וכן מהלך תוכן שיווקי שבמסגרתו
תשודר פינה קבועה בתכניתו של גיא פינס "ערב טוב", אשר תסקר מדי שבוע את מה ש"חם" ומה ש"סתם".
בנוסף יתוקשר המהלך החדש ברשתות השיווק ובנקודות המכירה.
הסלוגן שיוביל את הקמפיין: "מנה ח-מה שתבחרו", מחליף את הסלוגן "מה נחה מה" המזוהה עם המותג.

במקביל לקמפיין יוקם אתר אינטרנט בשיתוף וואלה, המכיל תכנים הנקבעים, נערכים ונכתבים על ידי מערכת כתבים צעירים בגילאי 14-20. האתר יספק לגולשים הצעירים תכנים במגוון נושאים המעניינים אותם: ספורט, סלב'ס, אופנה, מוסיקה, טלוויזיה, בידור, פוליטיקה, גאדג'טים, ו"לוקר אישי" שיכלול מגוון נושאים רלבנטיים ויאפשר לגולשים להביע את דעתם ולבחור מה "חם" ומה "סתם".

הבחירה להשקיע באתר תוכן לצעירים הגדול בישראל נובעת מהעובדה שהקהל הצעיר מנהל את חייו באינטרנט. מבדיקות שאסם ערכה, עולה כי זמן הגלישה באינטרנט בקרב גילאי 10-15 עולה בהתמדה על חשבון זמן הצפייה בטלוויזיה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר