אסם בקמפיין חדש: "אלופת הבישולים" בהשקעה של 600 אלף ₪

אסם קוראת לציבור הרחב לשלוח מתכוני תבשילים, מהם ייבחרו 10 מתכונים מנצחים. העשירייה המנצחת תעלה לשלב חצי הגמר, בו כל מבשלת תכין את המתכון שלה, וצוות השופטים, ביניהם מרגלית צנעני וגיל חובב, יבחר את השלישייה שתעלה לגמר, אשר ייערך במסגרת פסטיבל "טעם העיר". במהלך ימי הפסטיבל יבחר הציבור הרחב את הזוכה המאושר. הזוכה בתחרות תזכה במגוון מוצרי חשמל למטבח בשווי 25,000 ₪

אסם העלתה קמפיין תחת הסיסמא "אלופת הבישולים", בו מכריזה החברה על תחרות בישולים ארצית, שבשיאה יבחרו "אלופת (או אלוף) הבישולים" על ידי קהל המבקרים בפסטיבל “טעם העיר".

אסם קוראת לציבור הרחב לשלוח מתכוני תבשילים, מהם ייבחרו 10 מתכונים מנצחים. העשירייה המנצחת תעלה לשלב חצי הגמר, בו כל מבשלת תכין את המתכון שלה, וצוות השופטים, ביניהם מרגלית צנעני וגיל חובב, יבחר את השלישייה שתעלה לגמר, אשר ייערך במסגרת פסטיבל "טעם העיר". במהלך ימי הפסטיבל יבחר הציבור הרחב את הזוכה המאושר. הזוכה בתחרות תזכה במגוון מוצרי חשמל למטבח בשווי 25,000 ₪ .

קמפיין התחרות, בהשקעה של 600 אלף ש"ח, הופק באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO, וכולל טלוויזיה ועיתונות.

סרטון הקמפיין עורך הקבלה בין עולם הספורט לעולם הבישולים: בסרט נראים ספורטאים מתחומים שונים, כאשר את אביזרי הספורט מחליפים כלי מטבח – לדוגמא: טניסאית עם מחבת ביד במקום מחבט, כדורסלנית עם כרוב ביד במקום כדור וכדומה. כי כמו בספורט כך גם בעולם הבישול – יש אלופים.

הקמפיין ימשך כארבעה שבועות בערוצים 2, 10, ועיתונות.


קרדיטים:
אסם:
מנהלת השיווק: סתיו יואלי
גיתם:
סמנכ"ל קראיטיב: גיא בר
מנהל קריאטיב: ערן ברקן
קופי: ליאור כהן
ארט: מירון ששון
מנהלת הפקה: ליאת משה
מפיקה: קארין סבג
מנהלת לקוחות: אליקה מרחבי
סופרוויזרית: ענבל גולן
תקציבאי: עדי גולוס
פלנרית: לילי אהרון
חברת הפקה: מיוחס
בימאי: רם מצא

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר