אסם בקמפיין להשקת צ'יפסי FREE

הקמפיין תחת הסיסמה: "פחות שומן ופחות קלוריות מכל צ'יפס אחר בישראל"

אסם העלתה קמפיין להשקת החטיף החדש צ'יפסי FREE.
הקמפיין, בהפקת משרד הפרסום מקאן אריקסון תחת הסיסמה: "פחות שומן ופחות קלוריות מכל צ'יפס אחר בישראל", יימשך כשלושה שבועות ויעלה בערוצים 2, 10, 24 וברדיו.

צ'יפסי FREE של אסם הינו חטיף מתפוחי אדמה טבעיים, בטעם זהה לזה של חטיפי צ'יפס רגילים* – אך עם 30% פחות מכמות השומן. התהליך הטכנולוגי הייחודי והבלעדי לאסם בישראל מאפשר הוצאת השומן המיותר מהמוצר הסופי, בדומה לתהליך טיגון ביתי של צ'יפס שלאחריו מספיגים את השומן המיותר בנייר סופג.


בקמפיין החדש, המלווה בקליפ קצבי שנכתב לכבודו, רואים אמא שפותחת דלת ורואה שתי בחורות צעירות ונאות, היא מסתכלת עליהן ולא מבינה למי הן הגיעו. מאחוריה היא שומעת את בנה בן ה-10 – יותם – אומר לה: "זה בסדר אמא, זה בשבילי".
האם מסתכלת ורואה את בנה יורד במדרגות לקדם את פני האורחות שלו כשבידו צ'יפסי FREE והוא אוכל להנאתו. האמא מסתכלת על הילד בהלם ושואלת אותו: " יותמי מה זה?!?", והוא עונה: "תרגעי, זה צ'יפסי FREE". האמא נרגעת מייד ומחייכת לבנות, שהולכות עם הילד לחדרו. ושוב צלצול בדלת האמא פותחת ועוד שתי בנות נכנסות. האמא "למודת נסיון" משתפת פעולה ואומרת: " יותמי הרגע יצא…".


קרדיטים:
אסם:
מנהלת שיווק חטיבת החטיפים: זהבה מרטונוביץ'
מנהלת מותג: רויטל בקל
מקאן אריקסון:
סמנכ"ל לקוחות: יעל ברזם
סופרויזר: רובי ברזני
תקציבאי: און גורני
פלנר: רותי שבת
סמנכ"ל קריאטיב: טל רביב
מנהל קריאטיב: סיגל עבודי
קופי: אלדד ויינברגר
ארט: סיגל עבודי
מפיקה: תמי כץ זרה




כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר