אסם בקמפיין ל"חטיף היסטרי אחד אחד" בכ- 1.5 מיליון ₪

אסם עולה בקמפיין פרסום לחטיף החדש "אחד אחד".
הקמפיין, תחת הסיסמה "מה אחד אחד? איך אחד אחד? חטיף היסטרי", כולל סרטון אנימציה בהפקת משרד הפרסום פובליסיס אריאלי.

חטיף "אחד אחד" הינו ורסיה של החטיף "כדורונים". נו, טוב: הפעם הכדורונים מפורקים ליחידות בודדות של אלפי כדורים קטנים – WOW!
החטיף מכיל אומגה 3 ומיועד בעיקר לילדים בגילאי 8-12, לאכילה היישר מהשקית – האריזה מעוצבת כך שניתן לפתוח בה פתח צד פינתי, והילדים יכולים "לשאוב" את החטיף כמו משקית שתייה.

הסרט שמוביל את הקמפיין מספר על כדורונים היסטריים שאיכשהו נקלעים לקורס צניחה חופשית. הכודרונים המפוחדים יושבים במטוס עם מצנחים על הגב ומשקפי צניחה על העיניים. כשמגיע הרגע, מדריך הצניחה הקשוח פותח את דלת המטוס ושואל אותם אם הם מוכנים.
הכדורונים, שכבר לגמרי משקשקים מפחד, עונים לו כולם ביחד – "לללא!". זה לא ממש מפריע למדריך שצועק להם: "קדימה, אחד…אחד…אחד", והכדורונים מתפרקים לחלקים קטנטנים והופכים ל"אחד אחד", וככה הם יוצאים מהמטוס לצניחה.
החוויה המגניבה מסתיימת כשהם כשהמצנחים הצבועניים נפתחים אחד אחר השני והכדורונים נוחתים – אחד אחד לתוך אריזת המוצר. מדהים…
הקמפיין יימשך כשלושה שבועות בערוצים 2 , 10 , 24.


קרדיטים:
אסם:
מנהלת שיווק חטיבת החטיפים: זהבה מרטונוביץ'
מנהלת מותג: רויטל בקל
פובליסיס אריאלי:
סמנכ"ל קריאטיב – גיא נתיב
מנהל קריאטיב – דוד אביטל
קופי – מיכאל גורי
ארט – כרמון פלד
מפיקת משרד – אסנת אבן איתן
משנה למנכ"ל – מיכל צרפתי
סמנכ"ל אסטרטגיה – עטרה בילר
מנהלת לקוחות- נועה פלציג
סופרוויזר – שי ורנר
תקציבאי- יובל אילוביץ
פלנר – מיכל עובדיה
בית פוסט- jcs
אנימציה – פיצ'י פוי






היו הראשונים להגיב...

כתבו תגובה