אסם בקמפיין למרקי תיבול: "טעם שמחזיר אותי הביתה" בהשקעה של 2.5 מיליון ש"ח

בסרט מוצגת אישה צעירה בהריון הנתקפת בחשק למשהו טעים, אך לא מוצאת דבר שבא לה לאכול. לאחר שנשכבת על הספה רעבה ומאוכזבת, נשמע צלצול בדלת. אמה הגיעה אליה הביתה עם סיר מהביל מלא בתבשיל האהוב עליה

אסם העלתה קמפיין למרקי תיבול תחת הסיסמה הוותיקה שמלווה את מוצרי אסם הקולינריים: "טעם שמחזיר אותי הביתה".
הקמפיין, בהשקעה של 2.5 מיליון ₪, הופק באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO, והוא כולל סרטון טלוויזיה.

בסרט מוצגת אישה צעירה בהריון הנתקפת בחשק למשהו טעים, אך לא מוצאת דבר שבא לה לאכול. לאחר שנשכבת על הספה רעבה ומאוכזבת, נשמע צלצול בדלת. אמה הגיעה אליה הביתה עם סיר מהביל מלא בתבשיל האהוב עליה. האם, שרואה את בתה ניגשת לסיר ואוכלת ממנו בתאווה, נזכרת בהתרגשות בביתה כשהייתה ילדה קטנה ואכלה מהסיר בדיוק באותו אופן. כי כשזה מגיע לאוכל, בעצם אף פעם לא עוזבים את הבית.
המנגינה שמלווה את הקמפיין לקוחה מהשיר "אהבתיה" של שלמה ארצי.

הקמפיין מוצג בערוצים 2, 10 ו- 24, וערוצים רוסיים.

קרדיטים:
אסם:

מנהלת השיווק: סתיו יואלי
מנהלת המותג: דפנה ברנר.
גיתם:
סמנכ"ל לקוחות: יואב פרידור
מנהלת לקוחות: ענבל גולן
תקציבאית: קארין אופיר
מנהל מחלקת פלנינג: ניר אפריימי
פלנר: לילי אהרון
סמנכ"ל קריאייטיב: אסי שביט
מנהל קריאייטיב: ערן ברקן
קופי: יעל דודו נסצקי
ארט: גולן נוחיאן
מפיקת משרד: מירב צור
חברת הפקה: ראבל הפקות
במאית: נירית ירון
מפיק: עמית דקל
צלם: מנו קדוש
עורך: יצחק גרבוז
ביצוע מוסיקלי: ג'ינגל קואלישיין

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר