אסם מעלה קמפיין חדש לעוגות הבית: "עוגות הבית של אסם – הרבה מעבר לעוגות"

חברת אסם מעלה קמפיין חדש לעוגות הבית. הקמפיין, תחת הסיסמא "עוגות הבית של אסם – הרבה מעבר לעוגות", נועד להמחיש את הערך המוסף שמביא עמו הוותק והניסיון רב השנים שבאפיית עוגות כמו גם הרגש שיש לכרוך בעבודת האפייה

חברת אסם מעלה קמפיין חדש לעוגות הבית. הקמפיין, תחת הסיסמא "עוגות הבית של אסם – הרבה מעבר לעוגות", נועד להמחיש את הערך המוסף שמביא עמו הוותק והניסיון רב השנים שבאפיית עוגות כמו גם הרגש שיש לכרוך בעבודת האפייה.

אסם מעלה את הקמפיין כחלק ממהלך כולל של מיצוב מחדש של עוגות הבית, במסגרתו מרעננת החברה גם את אריזות המוצר. הקמפיין, בהשקעה של 1.5 מיליון שקל, הופק באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO והוא כולל פרסום בטלוויזיה ,בקולנוע ו- STREET TV.

בקמפיין מככבת גאולה נוני, ובסרטים מוצגות התרחשויות במהלך עבודה במפעל העוגות של "אסם הבית": האופה המנוסה, גאולה נוני נותנת טיפים על החיים עצמם ועל העוגות בכלל. הטיפים משלבים את ניסיונה העשיר בחיים עם ניסיונה הרב באפיית עוגות, כי בחיים כמו באפיה צריך הרבה רגש.

הקמפיין ימשך כשבועיים ויעלה בערוצים 2, 10 ו- 24 , קולנוע ו- STREET TV.

קרדיטים
אסם: מנהלת השיווק: רונית ברמן, מנהל המותג: תמיר רביץ.

גיתם: סמנכ"ל לקוחות ואסטרטגיה: יואב פרידור, מנהלת לקוחות: עדי כהן, תקציבאיות: ענבל גולן, קארין אופיר, מנהל מחלקת פלנינג: ניר אפריימי, סמנכ"ל קראיטיב: אסי שביט, מנהל קריאטיב: ערן ברקן, קופי: רביד קופרברג, ארט: יעל יעקב מפיקת משרד: מירב צור, חברת הפקה: ראבל הפקות, במאי: עודד דוידוף, צלם: מנו קדוש .

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר