אסם מעלה קמפיין לחטיף החדש כדורונים

אסם, מעלה קמפיין אנימציה בתלת מימד לחטיף החדש אותו השיקה בימים אלה – כדורונים. את הקמפיין, בהפקת משרד הפרסום פובליסיס אריאלי מלווה הסיסמה: "כדורונים – חטיף היסטרי" והוא פונה בשפתו וסגנונו לקהל הצעירים עבורם מיועד המוצר.

בקמפיין החדש, המתאפיין בהיותו משעשע וקצבי, מופיעות ארבעת דמויות האנימציה של חבורת הכדורונים הבנויות מהמוצר עצמו: דדי דאנס חובבת המוסיקה, דני נוח המנומנם, צ'יקי צ'אק הקופצני ואלי קיקס אלוף הג'ודו.

החבורה נקלעת למגוון סיטואציות מצחיקות, המדגישות את תחושת הריגוש שבאכילת החטיף ואת צורתו הייחודית, מעצם היותו מעוצב כאשכולות של כדורונים זעירים, המתחברים לכדורון אחד: בכל אחת מהסיטואציות הכדורונים נכנסים להיסטריה ונבהלים, וכתוצאה מכך מתפזרים כדורונים לאויר וחוזרים חזרה להיות מאוחדים.

סרטון הפרסומת החדש עולה במקביל להשקת החטיף החדש, המיועד בעיקר לילדים ובני נוער ונשען על פיתוח טכנולוגי ראשון מסוגו בישראל. כדורונים משווק בטעמים גריל, ברביקיו ופיצה והינו המוצר הראשון שפותח במרכז המחקר והפיתוח של נסטלה בישראל, הפועל צמוד למפעלי אסם בשדרות. החטיף מתאפיין במרקם פריך ואינו מכילים חומר משמר, צבעי מאכל או כולסטרול.

זהבה מרטונוביץ', מנהלת שיווק חטיבת החטיפים באסם מסרה כי" "הקמפיין החדש עולה בקנה אחד עם תחושת החוויה והריגוש שבאכילת חטיף הכדורונים. החטיף החדש מיועד לקהל הצעירים ולכן היה לנו חשוב מאוד שסרט הפרסומת יפנה לקהל היעד ויהיה צעיר, קצבי, דינאמי ומותאם לקונספט השיווקי כולו, ושיפנה לשפתם של בני הנוער".

הקמפיין ימשך כ- 3 שבועות ויעלה בערוצים 2 , 10 , 24, עיתונות ואינטרנט.

קרדיטים
אסם
מנהלת שיווק חטיבת החטיפים: זהבה מרטונוביץ'
מנהלת מותג: ענת שימרון

פובליסיס אריאלי
מנהל קריאטיב: מולי הלפמן
ארט: כרמון פלד
קופי: אסף גון
מפיקת משרד: אסנת אבן איתן
סמנכ"ל אסטרטגיה: עטרה בילר
פלנרית: מיכל עובדיה- עטיה
סופרוויזר: כרמית ריבלר
תקציבאית: עירית עציון
אנימציה – פיצ'י פוי – נועם משולם






היו הראשונים להגיב...

כתבו תגובה