אסם מקימה מגרשי כדורגל וירטואליים בקניונים

משחק הכדורגל הוירטואלי מתבצע על גבי משטח בגודל 9 מ"ר, עליו מוקרן משחק מחשב עם הדמויות המצוירות של ביסלי "גריל" ו"ברביקיו", ודמותו האנימטורית של הנער הצעיר חובב הכדורגל

חברת אסם הקימה בארבעה קניונים נבחרים "מגרשי כדורגל וירטואלי". המגרשים הינם עמדות משחק אינטראקטיבי שבהם יכולים הילדים לשחק בכדורגל וירטואלי, יחד עם גיבורי קמפיין "ביסלי גול".

משחק הכדורגל הוירטואלי מתבצע על גבי משטח בגודל 9 מ"ר, עליו מוקרן משחק מחשב עם הדמויות המצוירות של ביסלי "גריל" ו"ברביקיו", ודמותו האנימטורית של הנער הצעיר חובב הכדורגל. במסגרת המשחק, יכול כל ילד/ה להשתתף בחוויה אינטראקטיבית ייחודית של משחק כדורגל וירטואלי ולנסות לבעוט ולהבקיע שערים. הכדור הוירטואלי נע על המגרש בהתאם לתנועות הרגליים של השחקנים – בכל פעם שהילד מצליח להבקיע – מעודדות אותו הדמויות הוירטואליות בקריאות – גווווללל!

הפעילות תתקיים במשך 10 ימים בארבעה קניונים נבחרים ברחבי הארץ: הגרנד קניון בחיפה, רננים ברעננה, קניון לב חדרה וקניון אבנת בפתח תקווה.

גביע ג'טיקס ביסלי 2006 – טורניר הכדורגל לילדים (בנים ובנות בגילאי 10-12) הגדול בעולם, יתקיים במקביל בעשרות מדינות בעולם. ג'טיקס רואה את פרויקט הגביע כפרויקט חברתי חוצה גבולות, שמטרתו קידום ועידוד תחרות ספורטיבית עממית, המבוססת על הגינות ומתן הזדמנות שווה בין מגזרים ומינים. הקבוצות הזוכות יטוסו לתחרות העולמית של ג'טיקס במינכן במקביל למשחקי המונדיאל.
משחק הכדורגל הווירטואלי מופעל על ידי חברת מדיה טיקט.

.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר