אסם משיקה חטיף חדש: כדורונים

בעקבות ההשקה של המוצר הראשון של מרכז הפיתוח של נסטלה בישראל מצפה אסם להגדיל ב- 15 אחוז את נתח השוק שלה בקטגוריית חטיפי הילדים

אסם משיקה סדרת חטיפים חדשה לילדים, "כדורונים", הנשענת על פיתוח טכנולוגי ראשון מסוגו בישראל. החטיפים בטעמים גריל, ברביקיו ופיצה מעוצבים כאשכולות של כדורונים זעירים.

לדברי זהבה מרטונוביץ', מנהלת שיווק חטיבת החטיפים באסם, מהווה השקת החטיף החדש חלק ממהלך אסטרטגי של אסם, המכוונת לבסס ולהרחיב את שליטתה בקטגוריית חטיפי הילדים. בשנה האחרונה הרחיבה אסם את סדרת דובונים בשני מוצרים נוספים (ארנבונים וכוכבים) ובכך הצליחה להגדיל את מכירותיה בקטגוריה ב- 20 אחוז והיא מחזיקה כיום בנתח שוק של 37 אחוז מהמכירות בקטגורית הילדים – והכל ללא תמיכה בפרסום. אנו צופים כי בעקבות ההשקה יגדל נתח השוק שלנו בקטגוריית חטיפי הילדים ב- 15 אחוז.

חטיפי "כדורונים" מתאפיינים במרקם פריך ואינם מכילים חומר משמר, צבעי מאכל או כולסטרול.

סדרת חטיפי ה"כדורונים" היא המוצר הראשון שפותח במרכז המחקר והפיתוח של נסטלה בישראל, הפועל צמוד למפעלי אסם בשדרות. לצורך ייצורה הוקם קו ייצור חדש בטכנולוגיה חדשה ומשוכללת, במפעל החטיפים של אסם בשדרות.

מרכז הפיתוח הוקם במסגרת שיתוף הפעולה האסטרטגי בין אסם ונסטלה, לאחר שנסטלה זיהתה את פוטנציאל הידע הייחודי העומד מאחורי ההצלחה המתמשכת של חטיפים פופולאריים דוגמת במבה וביסלי. המרכז מעסיק מדענים וטכנולוגים מישראל ומאירופה.

חטיפי "כדורונים" מיועדים בעיקר לילדים ובני נוער בגילאי 8-12 – והם משווקים בסיוע ארבע דמויות המותאמות לאפיוני האוכלוסייה הזאת, המופיעות על גבי האריזה: דדי דאנס היא חובבת המוסיקה, דני נוח אוהב לנמנם לישון ושוב לנוח, צ'יקי צ'אק תמיד רץ לכל מקום ומספיק ה-כ-ל ואלי קיקס הוא אלוף הג'ודו והקרטה שחולם על חגורה שחורה.

שוק חטיפי הילדים בישראל מוערך בכ- 56 מיליון שקל בשנה. דובונים, ארנבונים וכוכבים של אסם תופסים נתח שוק של 37 אחוז, צ'יטוס של עלית, על תשעה מוצריו, תופס נתח שוק של 42 אחוז וכיפלי של תלמה – 21 אחוז (נילסן חצי שנתי, נתונים כספיים, ספטמבר, 05').

אסם מובילה את שוק החטיפים המלוחים בישראל עם נתח שוק של 57 אחוז (נילסן, חצי שנתי, כספי, ספטמבר, 05') .

מחיר מומלץ לצרכן: 4.55 שקל לאריזת 50 גרם.

בשלושת חודשי ההשקה הראשונים תציע אסם אריזות התנסות של 20 גר' במחיר מיוחד של שקל אחד בלבד.

ניתן להשיג בכל רשתות השיווק ובחנויות הפרטיות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר