אסם משלבת קפה ותרבות במגה-אירוע של NESCAFE בכיכר בת"א עם בית הקפה הגדול בעולם

התפריט שיוצע למבקרים בבית הקפה יכלול מגוון רחב ועשיר של משקאות קפה מקוריים יעודיים לאירוע, ביניהם משקאות המשלבים קפה וגלידה, קפה ואלכוהול ועוד. כמו כן יוגש אספרסו של חברת "נספרסו" מבית נסטלה

חברת אסם, משווקת NESCAFE בישראל, מקיימת בשיתוף עם עיריית תל-אביב מגה-אירוע של קפה ותרבות בכיכר רבין בתל-אביב.
"NESCAFE בכיכר", בית הקפה הגדול בעולם, ישתרע על שטח של 7,500 מ"ר בלב הכיכר, ויציע משך שלושה ימים, 9-11 במאי, חוויה של קפה איכותי בשילוב פעילות תרבותית, מוסיקלית וספרותית.
אסם מצפה לכ- 100,000 מבקרים.

נסטלה היתה החברה הראשונה בעולם שהחלה בייצור קפה נמס כבר בשנת 1938. מאז הפך NESCAFE למותג מוביל בעולם הנמכר בלמעלה מ- 100 מדינות ומחזיק מעל 56% מנתח השוק העולמי.

התפריט שיוצע למבקרים בבית הקפה יכלול מגוון רחב ועשיר של משקאות קפה מקוריים יעודיים לאירוע, ביניהם משקאות המשלבים קפה וגלידה, קפה ואלכוהול ועוד. כמו כן יוגש אספרסו של חברת "נספרסו" מבית נסטלה.

באירוע יופעלו שלושה מתחמי מוסיקה. במתחם "NESCAFE לייב-מיוזיק" יופיעו מדי ערב אמנים ובהם גידי גוב, מוש בן ארי, דין דין אביב ולהקת הדורבנים.
במתחם "NESCAFE קופי לנד מיוזיק" יועלו הופעות של מוסיקה לטינית מארצות הקפה עם לילה מלקוס, פרננדו סיישס ופרננדו כנוף ולהקתו.
מתחם "NESCAFE לאונג' בר" יציע מוסיקת צ'ילאאוט של DJ איתמר שפריר.

NESCAFE Culture יפעל בכיכר כקפה-ספרייה בחסות רשת סטימצקי. מתחם התרבות יעלה מופע על בתי הקפה בתל אביב בשנות ה- 20 – 80, ויארח הרצאות של סופרי מסעות ובהם צור שיזף ודן דן בולטין, שיספרו על מסעות בעיקבות קפה. מנחה סדנאות הצחוק לני רביץ יציע במסגרת הזאת את הנוסחה שלו ל"סוד החיים הטובים".

בנוסף תקים נסטלה את "שדירת הקפה" – תערוכה בנושא תולדות הקפה, הכוללת צילומים מכל העולם, הסברים על הגידול, הקטיף ודרכי עיבוד פולי הקפה עד להפקת קפה בטעמים שונים, תצוגה של מכונות קפה עתידיות ועוד. כמו כן ישולבו במתחמים אטרקציות נוספות, כגון: אינטרנט קפה, חנות לאביזרי קפה, מכירת כרזות פרסומות ישנות, ספריית ספרים ועוד.

כל הפעילויות פתוחות לקהל הרחב ללא תשלום.

אירוע NESCAF" בכיכר" יערך בין התאריכים 9-11 במאי (ימים רביעי עד שישי).
שעות הפעילות: רביעי וחמישי מהשעה 17:00 ועד 23:00 וביום שישי מהשעה 10:00 ועד 15:00.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר