אסם עם מוצרים חדשים לחורף: מרקים נמסים במהדורה מיוחדת, תבשילים ומרקי בישול עם חלבון מן הצומח

אסם מרחיבה את מגוון מרקי הבישול עם מהדורה של שני מרקים חדשים המכילים תוספת חלבון מן הצומח – מרק אפונה עם נקניקיות, אשר פותח בשיתוף פעולה עם טבעול, ומרק כפרי המכיל גריסים, עדשים ורצועות סויה מן הצומח

אסם נערכת לתקופת החורף, ומרחיבה את מגוון המרקים והתבשילים המשפחתיים עם סדרה חדשה של מוצרים, פרי פיתוח ייחודי ושיתוף פעולה עם טבעול.
בין המוצרים החדשים: מרקים נמסים עשירים בפסטה, מרקי בישול ותבשילים המכילים חלבון מן הצומח.

מהדורה מיוחדת של מרקים נמסים עשירים בפסטה
בקטגוריית המרקים הנמסים מציגה אסם מהדורה מיוחדת לחורף: מרקים נמסים עשירים בפסטה. המרקים מבוססים על טעמים אהובים במיוחד – עגבניות וירקות, וטעם ייחודי של מרק תאילנדי אוריינטלי. המרקים מעניקים תחושת שובע, המתאימה במיוחד לימי החורף הקרים.
בנוסף מציעה אסם מרק נמס בטעם בצל המכיל פחות מ- 60 קלוריות למנה. יחד עם היותו מופחת קלוריות, המרק עשיר וטעים – בכך מהווה מנה משביעה גם למקפידים על תזונה מאוזנת.
המרקים הנמסים מהווים מנה משביעה ואידיאלית להכנה מהירה, בבית או במשרד. המרקים נמכרים באריזה של זוגות המיועדים להכנת 2 מנות מרק חם.
אופן ההכנה פשוט ומהיר – רק להוסיף מים רותחים, וליהנות ממשקה חם בין הארוחות או כארוחה קלה.

מהדורת מרקי בישול עשירים המכילים חלבון מן הצומח
אסם מרחיבה את מגוון מרקי הבישול עם מהדורה של שני מרקים חדשים המכילים תוספת חלבון מן הצומח – מרק אפונה עם נקניקיות, אשר פותח בשיתוף פעולה עם טבעול, ומרק כפרי המכיל גריסים, עדשים ורצועות סויה מן הצומח.
למרקים מרקם סמיך ועשיר במיוחד, המתאים במיוחד לימי החורף הקרים. המרקים החדשים פותחו במטרה לתת מענה משביע במיוחד לקהל הצרכנים המחפש פיתרונות חמים, זמינים, קלים ומהירים להכנה.
המרקים החדשים של אסם משווקים באריזה המיועדת להכנת 4 מנות. אופן ההכנה הינו קל ופשוט, וכרוך בהרתחה ובישול על האש למספר דקות בלבד.

תבשילים חדשים עם חלבון מן הצומח
אסם מרחיבה את סדרת התבשילים המשפחתיים בשיתוף פעולה עם חברת טבעול. החברה הציגה שני תבשילים בטעמים ביתיים, המוצעים לראשונה בקטגוריה: פתיתים עם נקניקיות מן הצומח, ואורז עם שווארמה מן הצומח.
התבשילים החדשים מכילים תחליף בשר, ופותחו במטרה לתת מענה לצרכנים המבקשים ליהנות מארוחה מלאה המכילה את שלושת אבות המזון: חלבונים, שומנים ופחמימות. הטעמים החדשים, שזכו לשיעורי אהדה גבוהים ביותר במבחני טעימה, נבחרו במיוחד על מנת לתת מענה לכל המשפחה.

· מרק ירקות עם פסטה, 48 גרם, מחיר מומלץ לצרכן: 5.80 ₪
· מרק עגבניות עם פסטה, 60 גרם, מחיר מומלץ לצרכן: 5.80 ₪
· מרק תאילנדי עם פסטה, 48 גרם, מחיר מומלץ לצרכן: 5.80 ₪
· מרק בצל, 34 גרם, מחיר מומלץ לצרכן: 5.80 ₪
· מרק אפונה עם נקניקיות, 116 גרם, מחיר מומלץ לצרכן:9.25 ₪
· מרק כפרי, 94 גרם, מחיר מומלץ לצרכן: 9.25 ₪ .
· פתיתים עם נקניקיות, 150 גרם, מחיר מומלץ לצרכן 9.75 ₪.
· אורז עם שווארמה, 132 גרם, מחיר מומלץ לצרכן 9.75 ₪.
המוצרים בעלי כשרות חרל"פ.
להשיג בכל רשתות השיווק ובחנויות הפרטיות.



כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר