אפרסמור מגבירה את פעילותה ברוסיה ומזרח אירופה

קבוצת מור פירות השרון בעלת המותג אפרסמור, משווקת האפרסמונים הגדולה בארץ, ממשיכה להרחיב את פעילותה לרוסיה ומזרח אירופה.

קבוצת מור פירות השרון, המגדלת למעלה מ-14,000 טון אפרסמון בשנה, והמשווקת למעלה מ-50 אחוז מכלל יבול האפרסמונים בארץ מרחיבה את פעילותה לרוסיה ומזרח אירופה.

מאיר בן ארצי, מנכ"ל חברת היצוא קבוצת מור פירות השרון, מציין בסיפוק כי "בשנה האחרונה חל גידול של 20 אחוז ביצוא האפרסמור לרוסיה ולמזרח אירופה. כ-500 טון מכלל האפרסמון הגדל בישראל מיוצא לשווקים ברוסיה ובמזרח אירופה.

הביקוש הגדל לאפרסמור נובע לדבריו "מהשיפור המשמעותי ברמת החיים ברוסיה וזיהוי טעמו של העדיף של האפרסמור על פני זני אפרסמונים מקומיים".

סיבה נוספת לביקוש הגדל הינה המגמה ההולכת ומתפשטת בארץ ובעולם לצריכת מזון מזין ובריאותי . באפרסמונים ריכוזים גבוהים של סיבים תזונתיים , וטאנינים הדרושים למניעת טרשת עורקים. מחקר שנערך לאחרונה ובחן את יתרונותיו התזונתיים של האפרסמון נמצא כי די באכילת אפרסמון אחד ביום לסייע במלחמה בטרשת העורקים".

"מגמת הגידול בביקוש אף תגדל לקראת סוף העונה עם סיום עונת השיווק בספרד ואיטליה המשווקות זנים שונים ופחות איכותיים מהאפרסמור הישראלי, אנו צופים כי נרחיב את שיווק האפרסמור גם למדינות נוספות במזרח אירופה כמו רומניה, צ'כיה , פולין ואחרות".

קבוצת מור פירות השרון הוקמה בשנת 1984 ע"י יאיר קפלן. החברה עוסקת בגידול ושיווק פירות. מוצר הדגל של החברה הינו האפרסמון המשווק בארץ ובשווקי העולם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר