אקטימל חוזרת עם מבצע "מרגישים אקטימל" בכיכובו של וילוז'ני

בהמשך להצלחה של מבצע מרגישים אקטימל בשנה שעברה, חוזרת שטראוס מחלבות עם אותו קונספט של מבצע בכיכובו של וילוז'ני. מהות המבצע – "שותים אקטימל יום יום במשך שבועיים ומרגישים בהבדל, אם לא תהיו מרוצים, כספכם יוחזר!".

סיגל שילוני, מנהלת השיווק בשטראוס מחלבות, אומרתם: "בעקבות ההצלחה חסרת תקדים של המבצע בארץ, החלטנו לחזור עליו. מטרת המבצע להגדיל חדירה דרך יצירת התנסות. כיוון שמדובר על התנסות לתקופת זמן מסוים, במבצע אנו מורידים את אלמנט הסיכון אצל הצרכן דרך ההבטחה של החזר הכסף. המבצע ממחיש את תועלת המותג בדרך חדשנית ואמינה ובמקביל מצהירה בדרך ברורה על האמון של שטראוס בתועלת המותג".

המבצע בישראל בחורף שעבר נחל הצלחה רבה והביא לגידול חסר תקדים של 30% במכירות מול התקופה דאשתקד. עשרות אלפי צרכנים התנסו באקטימל והמשיכו לצרוך אותו גם לאחר המבצע.
על פי שילוני הצלחת המבצע נבעה ממסר האמון שהחברה נותנת במותג המאפשר חדירה לבתי אב חדשים ולהעמקת צריכה בקרב צרכנים מזדמנים.

המבצע מלווה בקמפיין פרסום שהופק ע"י משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי / Y&R בכיכובו של שמואל וילוז'ני בטלוויזיה, רדיו וקד"מ בנקודות המכירה. המתבצע יתקיים עד 8/3/2007.

אקטימל הינו משקה יוגורט פרוביוטי אקטיבי.
בקבוקון אחד של אקטימל מכיל למעלה מ 10 מיליארד חיידקי L.CASEI בנוסף לחיידקי היוגורט הרגילים. חיידקי ה- L.CASEI מתגברים את חומת ההגנה של החיידקים הטובים במעי.
צריכה יומית קבועה של אקטימל מחזקת את ההגנה הטבעית של הגוף.
ניתן להשיג בטעם טבעי, תות, מיקס פירות, אפרסק, ובגרסת דיאט של 0% שומן.
שטראוס כותבת בפרסומיה כי יש לשמור על קבלות הקנייה למימוש אפשרות ההחזרה הכספית.


קרדיטים:
מנהל קריאיטיב ראשי: גדעון עמיחי
סמנכ"ל קריאיטיב: יורם לוי
ארט: טני זיפר
קופי: נדב פרסמן
סופרוויזרית: טל יופה
תקציבאים: אדם פולצ'אק, סיוון פישלר,
מנהל מח' אסטרטגיה: נעם מנלה
פלנר: נמרוד דור
מפיקת משרד: שירה רובס
מדיה: יונייטד
במאי: קובי חביה
חברת הפקה: מולה הפקות






היו הראשונים להגיב...

כתבו תגובה