אקרמן בפעילות שיווקית רחבה למותג הליקר דרמבוי

תערוך פעילות מקיפה בברים, מסעדות ובחנויות אלכוהול מתמחות ברחבי הארץ. תקיים מבצע בחנויות האלכוהול והיין. מאג קפה איכותי וממותג וספרון קוקטיילים מקצועי מתנה על כל רכישת בקבוק דרמבוי

אקרמן, יבואנית אלכוהול ויין, תערוך פעילות שיווקית מקיפה סביב מותג הליקר המוכר דרמבוי. החברה תערוך מאילת בדרום ועד קרית שמונה בצפון פעילויות בשני ערוצים מרכזים: ברים ומסעדות, ובחנויות יין ואלכוהול מתמחות.

הליקר הסקוטי האיכותי זוכה בשנים האחרונות להצלחה בשווקים רבים בעולם, ומתחזק מאוד בקרב קהלים צעירים וטרנדיים הבוחרים לשתות את הדרמבוי שלהם במגוון קוקטיילים, "שוטים" יצירתיים. או נקי עם מעט קרח.

תפיסת המותג השתנתה בשנים האחרונות, והוא נקשר לעולמות תוכן של ספורט אקסטרים, חוויות קבוצתיות, פעילות outdoor וטבע.

חברת אקרמן, המשווקת הבלעדית של דרמבוי בישראל, תקיים מגוון פעילויות, ביניהן הרחבה משמעותית, בברים ובמסעדות נבחרות של מגוון "שוטים" עדכניים כגון: "שוט" דרמבוי עם פלח תפוז טבול בסוכר חום / קינמון, שוט דרמבוי+עשבי תיבול, שוט+תפוז סיני(קומקוואט) שוט ראסטי-נייל(דרמבוי+בלנטיין), ראסטי ג'ק (דרמבוי+ג'ק), סמוקי-נייל (דרמבוי-סמוקהד) וכו'.

כמו כן תערוך החברה מבצעים בחנויות אלכוהול ויין נבחרות. בין היתר תעניק לכל הרוכש בקבוק דרמבוי בתקופת המבצע מאג קפה איכותי וממותג, וספרון קוקטיילים מקצועי.

הדרמבוי (Drambuie) הוא ליקר מתקתק וחזק בטעמים, ניחוח דבש חזק ומראה של וויסקי לכל דבר. הוא עשוי מדבש, ויסקי סקוטי ותערובת תבלינים ועשבי תיבול ומיוצר באיי סקיי סקוטלנד.
צבעו של הדרמבוי הוא ענברי (חום- זהוב) ורמת האלכוהול שלו עומדת על 40%.

מתכון הדרמבוי סודי וידוע רק למרי מק'ינון והמאסטר בלנדר של דרמבוי, אך יודעים שהדרמבוי מבוסס על וויסקי סקוטי מאלט (בעבר השתמשו בטאליסקר, אך היום כבר לא, ובחברה מסרבים לגלות את שם הוויסקי החדש), תערובת של תבלינים סודיים ודבש שמופק משיח האברש (Heather Honey). על תווית הבקבוק מופיע המשפט Remember The Gift Of The Prince, לזכרו של בוני פרינס צ'רלי, והמספר 45 מוזכר על הבקבוק, לזכר שנת 1745 בה הובא הליקר לסקוטלנד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר