ארגון היין הקנדי LCBO בחר שוב לרכוש יינות של יקב טוליפ

יקב טוליפ קיבל הזמנה נוספת של 2,500 בקבוקים של יינות היקב מ- LCBO, ארגון הענק הממשלתי הקנדי האחראי על מכירה והפצה של אלכוהול ללקוחות פרטיים ועסקיים באונטריו, קנדה. הזמנה נוספת צפויה במהלך שלושת החודשים הבאים

יקב טוליפ קיבל הזמנה נוספת של 2,500 בקבוקים של יינות היקב מ- LCBO, ארגון הענק הממשלתי הקנדי האחראי על מכירה והפצה של אלכוהול ללקוחות פרטיים ועסקיים באונטריו, קנדה. הזמנה נוספת צפויה במהלך שלושת החודשים הבאים.

"כ- 18% מתוצרתנו המסתכמת ביותר מ- 100 אלף בקבוקים בשנה, מיוצאת לחו"ל. ואנו רואים בכך הצלחה גדולה נוכח העובדה שהיין שלנו נקנה בחו"ל על בסיס האיכות והתמורה שהצרכנים מקבלים בעבור המחיר שלו", אומר רועי יצחקי, מנכ"ל ובעלים של יקב טוליפ.

"בעוד שיעד הייצוא העיקרי של היקבים הישראלים הגדולים הוא בעיקר הקהילות היהודיות; אנו מוכרים את היינות שלנו, במסעדות יוקרה ובחנויות יין מתמחות בחו"ל תחת הקטגוריה של יין איכות, ומתחרים עם היינות הטובים בעולם,, מוסיף יצחקי. "אנו גאים בכך שארגון כה משמעותי בעולם היין, בעל פריסה כה רחבה בקנדה, בחר פעם נוספת לרכוש את יינותינו מבין כל יקבי הבוטיק הישראליים",

כמנוף משמעותי ליצוא של יקב טוליפ, שימשו הביקורות הטובות שקיבל יקב טוליפ ממומחי יין בינלאומיים, ביניהן הציון הגבוה שניתן לסירה רזרב על ידי רוברט פרקר, המבקר האמריקאי החשוב, וכך גם על ידי מגזין היין המוביל Wine Spectator.

יקב טוליפ
כפר תקווה קריית טבעון
טל. 04-9830573
www.tulip-winery.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר