ארגון לקט ישראל מציע ליצרנים ומשווקי מזון לתרום לקהילה מוצרי מזון איכותיים המיועדים להשמדה

לקט ישראל יאסוף את המזון בהתראה קצרה, ויעבירו בעזרת צי משאיות הארגון המצוידות במחסני קירור וכלי אחסון ייעודיים לחלוקה למאות אלפי נזקקים ברחבי הארץ.

לקט ישראל, המגדיר עצמו כבנק המזון הלאומי, הנו ארגון גג המספק מזון ותמיכה מקצועית ליותר מ-300 עמותות ומוסדות לנזקקים.
הארגון מציע ליצרני ומשווקי מזון לתרום לקהילה את מוצרי המזון שלא עמדו בתקני שיווק עקב פגמים באריזות או היותם קצרי מועד. לקט ישראל יאסוף את המזון בהתראה קצרה, ויעבירו בעזרת צי משאיות הארגון המצוידות במחסני קירור וכלי אחסון ייעודיים לחלוקה למאות אלפי נזקקים ברחבי הארץ.

לקט ישראל משתף פעולה עם מגוון יצרני ומשווקי מזון, כדוגמת ויטה – פרי גליל, טרה, שטראוס עלית, יינות כרמל, דנשר, טמפו, מאפיות אנג'ל, מאפיית ארטיזן, שופרסל.

יוסי רודולר, רכז גיוס והצלת עודפי מזון בתעשייה בלקט ישראל, אומר: "שיתוף פעולה עם לקט ישראל הוא פתרון בו כל הצדדים יוצאים נשכרים. כיצרן או משווק מזון באפשרותך לחסוך את הוצאות ההובלה, השמדה וההטמנה היקרות, ולאפשר למזון להגיע לאלפי נזקקים כל יום. אנו, כארגון גג המסייע למאות עמותות ומוסדות לנזקקים ברחבי הארץ, יכולים להעשיר את סל המזון אותו אנו מציעים לנזקקים. בנוסף חשוב לציין כי באפשרות התורם להזדכות במס על תרומתו (סעיף 46 א' בתקנות מס הכנסה)".

לפרטים נוספים ותרומות מזון: יוסי רודולר, 052-6209891, 09-7432097, [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר