"ארוחה על הדרך" של עינת: ארוחה קלה המשלבת כריך ומגוון תוספות

קו הארוחות מציג לראשונה קונספט חדש בתחום ארוחות הכריכים: ארוחת כריך שלמה ומשביעה המשלבת לצד הכריך גם מגוון תוספות, כגון ירקות טריים עם רוטב, אנטיפסטי, חמוצים, קבנוסים ועוד

חברת "עינת תעשיות מזון" (בבעלות קיבוץ עינת, המתמחה בפיתוח וייצור מוצרי מאפה בעלי חיי מדף ארוכים), השלימה לאחרונה פיתוח של כריכים השומרים על טריות לאורך זמן (עד 3 שבועות), ומציגה ארוחת כריך במגשית המשלבת גם מגוון תוספות.
סדרת הארוחות החדשה נקראת "ארוחה על הדרך", והיא משווקת ברשתות "אלונית" ורשת הסופרמרקטים AM-PM.

קו הארוחות מציג לראשונה קונספט חדש בתחום ארוחות הכריכים: ארוחת כריך שלמה ומשביעה המשלבת לצד הכריך גם מגוון תוספות, כגון ירקות טריים עם רוטב, אנטי-פסטי, חמוצים, קבנוסים ועוד.
הארוחות ארוזות במגשית באווירה מבוקרת בתנאי סניטציה גבוהים, המבטיחים את טריות ועמידות המוצרים לשבוע ימים לפחות עד הפתיחה.

בקו הארוחות החדש השקיעה "עינת" גם בפיתוח של "חטיפי כריכים" מהודקים בקצותיהם (ללא החלק ה"קשה" של הלחם) המבוססים על טכנולוגיה יפנית. חטיפי הכריכים ממולאים מבפנים ומהודקים, כך שהמילוי לא נוזל או מטפטף בזמן האכילה, ומאפשר נוחות מירבית גם בתנאי אכילה בדרכים.

סדרת "ארוחה על הדרך" כוללת 5 סוגים – בהם ארוחות צמחוניות, בשריות וחלביות. לדוגמא – ארוחת פסטרמה הכוללת כריך פסטרמה בלחמניה ולצידו אנטיפסטי (ירקות קלויים), מיני קבנוס וחמוצים;
ארוחה חלבית הכוללת לחמניה עם פרוסות גבינה צהובה הולנדית, ולצידה אנטיפסטי, ביצה קשה וירקות טריים חתוכים (עם רוטב בצד);
חטיפי כריכונים במילוי גבינת שמנת עם זיתים, ולצידם לקט ירקות טריים וביצה קשה;
חטיפי כריכונים במילוי סלט טונה, ולצידם ירקות טריים חתוכים (עם רוטב), אנטיפסטי וחמוצים ועוד.

הארוחות ישווקו במחיר של 19 ₪ לצרכן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר