ארוחות בוקר חדשות בשישי בברקרולה

סופי השבוע נראים טוב מתמיד: מעכשיו, אפשר להתפנק בארוחת בוקר בסטנדרט אחר לגמרי בימי שישי בביסטרו- בר ברקרולה שבכפר סבא. ארוחות הבוקר מיועדות לא רק למשכימי קום, אלא גם כבראנצ' מסוגנן

סופי השבוע נראים טוב מתמיד: מעכשיו, אפשר להתפנק בארוחת בוקר בסטנדרט אחר לגמרי בימי שישי בביסטרו- בר ברקרולה שבכפר סבא. ארוחות הבוקר מיועדות לא רק למשכימי קום, אלא גם כבראנצ' מסוגנן למי שמחליט לפתוח את הבוקר מאוחר יותר מבשאר ימות השבוע.

תפריטי הבוקר העשירים במיוחד כוללים בשרים וגבינות משובחים, ביצים טריות, ירקות וסלטים מגוונים, מיצים טבעיים, דברי מאפה ולחמים טריים – מוצרים מקומיים, שמהם מוכנות מנות מעולות בניחוח אירופאי קונטיננטלי.

ארוחות הבוקר מוגשת מהשעה 9 בבוקר ועד השעה 12:30, וכדי להשלים את הפתיח המסוגנן לסוף השבוע שווה ללוות אותן בכוס יין מבעבע קליל ומשובח blanc de blanc של יקבי רמת הגולן (30 שקל). ארוחת הבוקר כוללת מספר אפשרויות, כולן כוללות גם מיץ טבעי, קפה / תה, לחם ומבחר ריבות הבית.

אפשרות ראשונה בחירה בין קרוק מסייה (שינקן מעושן וגבינת אמנטל על לחם אנגלי קלוי), או קרוק מאדאם (ביצת עין, שינקן מעושן וגבינת אמנטל על לחם אנגלי קלוי), או Eggs Benedicte (ביצים עלומות, שינקן מעושן ורוטב "הולנדז" על לחם קלוי ), או אומלט בייקון / אומלט ירוקים – כל אחת מהמנות הללו מוגשת בלווי סלט ירקות ערבי ומבחר אנטיפסטי (47 שקל ליחיד או 78 שקל לזוג).

אפשרות שנייה לבחירה סלט עלי אנדיב בלגי בויניגרט צלפים וחרדל דיז'ון, עלי תרד ותפוחי אדמה צעירים (47 שקל ליחיד או 78 שקל לזוג).

אפשרות שלישית Steak' n Eggs (נתח סינטה, קריספי בייקון , ביצת עין ורוטב "הולנדז" ) בלווית סלט ירקות ערבי ומבחר אנטיפסטי (60 שקל לסועד).

בנוסף, מוצעת ארוחת בוקר קלאסית הכוללת סלסלת דברי מאפה מתוצרת הבית, מבחר ריבות הבית, מיץ טבעי, קפה/ תה (35 שקל). למעוניינים בפתיח קליל יותר ליום מוצע קרואסון חמאה / שוקולד בתוספת חמאה וקונפיטורה (12 שקל).


ברקרולה, ביסטרו-בר
רחוב עתיר ידע 13
א.ת. החדש כפר סבא
טל: 09-7669606

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר