"ארוחות ניר עציון" השלימה מהלך שיווקי למיתוג מחדש בשוק הקמעונאי והשקת סדרת ארוחות מצוננות חדשה

חברת "ארוחות ניר עציון" בבעלות המושב השיתופי הדתי ניר עציון, המתמחה בייצור ושיווק ארוחות מוכנות מצוננות לשוק המוסדי והקמעונאי, משלימה לקראת חג הפסח מהלך שיווקי רחב היקף, הכולל מיתוג מחדש של כל מוצרי החברה: השקת אריזות חדשות, לוגו חדש לחברה, ופיתוח סדרת מוצרים חדשה לשוק הקמעונאי, בהיקף השקעה ראשוני של כרבע מיליון ₪.

עידו גולן, מנהל השיווק בחברת "ארוחות ניר עציון", אומר כי המהלך כלל רענון של האריזות – השקת אריזות חדשות וצבעוניות לכל המוצרים, המציגות על גבי המוצר תמונה של הארוחה המוגשת באריזה, והשקת לוגו חדש – "ניר עציון אוכל ביתי", המדגיש את נושא האוכל המוכן הביתי כמוטיב עולה ומתחזק בתוך סל הפעילויות של החברה.
לדבריו, החברה מתכננת למנף את המהלך השיווקי להגדלת היקף הפעילות של החברה בתחום האוכל המוכן הביתי בכלל ובשוק הקמעונאי בפרט. בימים אלה פועלת החברה להגדלת היקף ההפצה שלה ברשתות השיווק ברחבי הארץ, בהם גם לרשתות השיווק החרדיות.

בימים אלה השלימה החברה פיתוח של סדרת מוצרים חדשה שתשווק בשוק הקמעונאי, בהם גם מוצרים המשלבים לראשונה באריזה אחת שתי מנות ממשפחות המזון השונות – מנה עיקרית חלבונית – בשר או עוף, לצד תוספת של תפוחי אדמה, קוסקוס, אורז ועוד. עם פיתוח המוצרים החדשים מציגה ניר עציון מגוון רחב של 15 סוגי מוצרים.

לכבוד פסח תשווק ניר עציון ברשתות השיווק 10 סוגי מוצרים כשרים לפסח, במסגרתם גם נכנסת לראשונה לשיווק מוצרים כשרים לפסח – לאוכלי קטניות. המוצרים לפסח כוללים: גפילטע פיש, כרוב ממולא בשר ואורז, פלפל ממולא בשר ואורז, קציצות בקר עם תפוחי אדמה, קציצות עוף עם אפונה, אורז עם ירקות, תפוחי אדמה אפויים, קנידלך, גיווץ' וצימס.
המוצרים ישווקו במחירים של 24 – 28 ₪ לאריזות של מנות עיקריות – בשריות (במשקל 800-900 גרם), ו14 – 18 ₪ – לאריזות של תוספות (תפוחי אדמה, אורז ועוד) במשקל של 700-900 גרם.










כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר