ארוחת בוקר בכרם זיתים – לבוא עם הילדים

"כרם זיתים" (המסעדה כשרה) מומלצת למשפחות לבילוי של שישי בבוקר עם הילדים, שיכולים לשחק בגן משחקים בחצר המסעדה הממוקמת במבנה הראשון בארץ אשר קיבל תו תקן ירוק

בשעה שנסענו לכיוון מסעדת כרם זיתים הממוקמת בזכרון יעקב בתוך פארק רמת הנדיב בין בנימינה לזיכרון יעקב, ראינו מרחוק ענן עשן גדול, תזכורת גדולה למה שהתרחש כמה מאות מטרים מאיתנו ביערות הכרמל, ולשעה קלה הצלחנו להסיח את דעתנו מהאסון הגדול בעזרת האווירה של המקום והאוכל הטעים.

כרם זיתים ממוקמת במבנה הראשון בארץ אשר קיבל תו תקן ירוק; מה שאומר שכל המערכות תואמות לתקנים של איכות הסביבה.
המסעדה הוקמה כמענה לביקוש של משפחות אשר באו לבקר בפארק רמת הנדיב המרהיב, והמשיכו לחזור בגלל האוכל. אלה לא מנות המתהדרות במורכבות, אלא מנות פשוטות וטעימות .

אנחנו ניסינו מספר  מנות המוצעות כחלק מארוחת הבוקר:
לחמג'ון – שתי ביצי עין עם מנגולד ושום מוגשות על גבי פוקצ'ה. המנה מגיעה בתוספת של סלט, זיתים, ממרח עגבניות כוסברה, וסלט ירוק חריף – 49 ₪.
המנה הירוקה – כשמה כן היא: חביתת ירקות מנפלאות המטבח העירקי, עשויה תרד ועשבי תיבול, בליווי גבינת שמנת וסלט ירוק – 48 ₪.
מאוד אהבתי את העובדה שכל התבלינים של המנות נקטפו ממש באותו הבוקר על ידי הטבח של כרם זיתים. זה תורם ביותר לאווירה, בעיקר הודות לירוק שמקיף את המסעדה.
בוריק – מנה מיוחדת במינה: עלי סיגר ממולאים ביצה וממרח פירה, בתוספת סלט צנון וגזר. המנה מוגשת עם צ'ייסר ערק ואשכוליות אדומות – 38 ₪ .
ביצה בקן – מנת מוכרת שועוררה תגובות נלהבות בקרב הילדים בני ה- 30 + שהשתתפו בארוחה – ביצה עלומה מוגשת על לחם קלוי, במילוי גבינה צהובה וסלמון מעושן בליווי סלט, נבטים ברוטב איולי – 48 ₪ .

לקינוח טעמנו מעוגת הטארט טאטן, אשר הבצק שלה היה מעט קשה לחיתוך אבל הזיגוג והתפוחים חיפו על הקושי.
גולת הכותרת מבחינת הייתה מנה של שערות קדאיף במילוי קרם מסקרפונה ופירות העונה.

"כרם זיתים" (המסעדה כשרה) מומלצת למשפחות לבילוי של שישי בבוקר עם הילדים, שיכולים לשחק בגן משחקים בחצר המסעדה. בנוסף אפשר לטייל גם בגן המרהיב, ובתום הארוחה לצפות בסרט של 15 דקות, קצת על ההיסטוריה של המקום.
נהנינו – נחזור.

מסעדת כרם זיתים
גני רמת הנדיב, זיכרון יעקב
טל. 04-6298139
[email protected]
א-ה 08:00 – 16:00, שישי 08:00 – 14:00

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר