ארז קומרובסקי מעביר סדנת גריל וברביקיו ישראלי בביה"ס לבישול גלילי במצפה מתת

ארז קומרובסק הוא השף והאופה שיצר טרנדים קולינריים חדשים במטבח הישראלי, וסדנת גריל וברביקיו ישראלי שלו מציעה סקירה מקיפה על התחום, מהדלקת האש, סוגי הפחמים השונים, הבשר וגם התוספות

הקיץ מגיע, ובבית הספר לבישול גלילי במצפה מתת, מעביר ארז קומרובסקי סדנת גריל וברביקיו ישראלי.ארז קומרובסקי

ארז קומרובסק הוא השף והאופה שיצר טרנדים קולינריים חדשים במטבח הישראלי, וסדנת גריל וברביקיו ישראלי שלו מציעה סקירה מקיפה על התחום, מהדלקת האש, סוגי הפחמים השונים, הבשר וגם התוספות.
בסדנה יינתנו כלים בסיסיים לתפעול הגריל הביתי, סקירת נתחי הבשר ואופן הכנתם, לצד רעיונות חדשים שישדרגו וירעננו את מלאי המנות של כולנו.

המפגש לא יתקיים במתכונת הקלאסית, לאחר קבלת הפנים וההיכרות, יצאו משתתפי הסדנה לסיור מלווה בהסברים בבוסתן האורגני הבנוי טראסות מסורתיות מאבן מקומית. בסיור יחשפו המשתתפים לתנובת הגליל, קומרובסקי יקטוף ירקות ופירות טריים, עלי תבלין, וכל מה שהניבה ערוגת הגינה באותו יום – בהם ישתמש במהלך הסדנה.
לאחר הדלקת האש באסכלה הגדולה שבחצר, יכנסו המשתתפים למתחם הסדנא וילמדו על הנתחים השונים. חלקו השני של המפגש יכלול סקירה של נתחי הבשר השונים המתאימים לצלייה, בחלק זה תהיה אף התייחסות לקציצות וקבאבים, הכנת התערובות, קציצת הבשר והתיבולים השונים. קומרובסקי ידגים את חיתוך הנתחים השונים והתאמתם לסגנות עשייה שונים ומקוריים, בשר בקר, טלה ועוף. 

 ליד הבשר יאלתר ארז מנות מהירקות שבבוסתן בשילובים שונים המתאימים לגרילארז קומרובסקי, ירקות צלויים, חציל קלוי, ועוד שילובים עם חומרי הגלם הייחודיים לגליל. בתום הכנת המנות לקראת הצלייה, יצאו המשתתפים אל האסכלה ויקבלו הדרכה פרונטאלית על אופן הכנת המנות, צלייה נכונה לנתחים השונים, אופן הכנת הירקות. כל הטיפים, כל הסודות וכל רזי הצלייה של קומרובסקי ייחשפו למשתתפי הסדנה.

במהלך המפגש, החל משלב קבלת הפנים, יתכבדו המשתתפים בכל המטעמים שיוכנו בסדנא, את המפגש ילוו יינות מיקבי רמת הגולן. משך כל מפגש – 4-4.5 שעות.

הסדנאות יתקיימו בימי ב',ג', ה' בין השעות 12:00-16:00

לפרטים נוספים: ארז קומרובסקי, בית ספר לבישול גלילי, 03-9772929

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר