אריאל לייזגולד ממסעדת "מוזס" הוא הזוכה הגדול של תחרות הברמנים הארצית של פינלנדיה

ב- 29 בינואר יתמודד אריאל לייזגולד בתחרות הברמנים העולמית של פינלנדיה שתתקיים בפינלנד, מול עשרות ברמנים מכל העולם

כמדי שנה עורכת וודקה FINLANDIA תחרות ברמנים עולמית וססגונית בפינלנד, בהשתתפות ברמנים מכל קצוות העולם. במסגרת התחרות יבחר הקוקטייל המקורי ביותר שירקח על בסיס וודקה פינלנדיה.
כמוקדמות לתחרות העולמית ערכה חברת AKKERMAN, יבואנית וודקה פינלנדיה בישראל, תחרות ברמנים ארצית בכפוף לתנאים הבינלאומיים.

במשך ארבע שעות רוויות באלכוהול ושקשוקי בלנדרים התחרו ביניהם 10 ברמנים נבחרים מברים ברחבי הארץ, בהם: "אסקובר", "בראון", "גלינה", "מוזס", "סטלה" (חיפה), "ערביקה" (אשדוד) ועוד, על הזכות לייצג את ישראל בתחרות הברמנים העולמית בפינלנד.

כל אחד מהמועמדים רקח שלושה קוקטיילים על בסיס פינלנדיה, בשלוש קטגוריות שונות: קוקטייל אפריטיפי, קוקטייל קינוח וקוקטייל לכל זמן (לונג דרינק).

המועמדים נבחנו ע"י צוות שופטים מגוון הכולל מורים ומנהלי בתי ספר לברמנים, בהם: שמוליק וולברג, מנהל תחום יין ואלכוהול בחברת "אקרמן", יואב סוכרי ועפי בן ארי מבית הספר לברמנים "זמן אמיתי", גל יניב זוכה התחרות הקודמת וזוכה התחרות של "זמן אמיתי", סטיבן לובל, בעל חברה לייעוץ ותפעול מסעדות וברים בהווה והבעלים של ה"גורקי" וה"זוזוברה" בעבר, ושי שנוולד, מנהל מקצועי בבית הספר לברמנים "ברמסטר".

הקטגוריות לפיהן נבחר הזוכה הן: מראה, ארומה, טעם וביצוע.
בתום ארבע שעות נבחר הברמן בעל כושר היצירתיות והמיומנות הגדולה ביותר. הזוכה הנבחר הוא אריאל לייזגולד ממסעדת "מוזס" בהרצליה, אשר ייצג את ישראל בתחרות העולמית של פינלנדיה, שתתקיים בפינלנד בתאריכים 29.01.06-02.02.06.

אריאל לייזגולד, בן 26 מת"א, הקים את הבר במסעדת "מוזס" שפועלת מזה כחצי שנה, את ניסיונו רכש בברים נבחרים בהם: "סילון", "מישמיש", "טפאו" ו"שושנה ג'ונסון".

אריאל רקח שלושה קוקטיילים:
בקטגוריית לונג דרינק: "pare of pears", בקטגוריית אפיריטיף "the passion of finlandia" ובקטגוריית הקינוח "Strawberry Delight".

הזוכה במקום השני הוא עמית לביד מה"אסקובר", ת"א והזוכה במקום השלישי הוא עמית גלעד מ"בראון", ת"א. הזוכים במקומות השני והשלישי זכו בתיק מהודר של פינלנדיה המכיל מגוון מוצרים של המותג.


מתכוני הקוקטיילים הזוכים





כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר