אריזות חדשות ומתוחכמות הוצגו לראשונה בתערוכת המזון

בסין השיקה חברה מקומית יוגורט תות בתוך שקית, שצורתו קומקום תה. פתח מזיגת היוגורט ניתן להסרה בקלות כאשר ידית המוצר מנופחת ומאפשרת אחיזה נוחה בשקית

בכנס מזון בעידן החדש, שהתקיים במרכז הכנסים איירפורט סיטי, הציגה חברת ADKIT את הפיתוחים האחרונים בענף האריזה של מוצרי המזון באמצעות מערכת ה- GNPD PACKAGING.

בין הפיתוחים הוצגו אריזות ידידיותיות לסביבה. לדוגמא, חברת נסטלה השיקה בבריטניה את ה-BoxDiary, בונבוניירה שהקופסה שלה עשוייה מעמילן תירס ולכן במגע עם מים היא מתכלה. זוהי האריזה הראשונה מסוגה באירופה.

בסין השיקה חברה מקומית יוגורט תות בתוך שקית, שצורתו קומקום תה. פתח מזיגת היוגורט ניתן להסרה בקלות כאשר ידית המוצר מנופחת ומאפשרת אחיזה נוחה בשקית. אך האריזות המתוחכמות הן לא רק בתחום המזון.
מגזין iLove האוסטרלי הושק החודש על גבי בקבוק מים, ובכך הפך לראשון בעולם בפורמט זה. התווית על הבקבוק ניתנת להסרה, ומגלה מגזין בן 32 עמודים המיועד לנשים צעירות. המגזין מתפרסם בארבע מהדורות שונות מדי שבועיים.

"חלק מהפיתוחים אלו וכל אריזת מזון שיצאה בשנים האחרונות הוצגו בפני באי הכנס, שיכלו להפעיל בעצמם את המערכת העוקבת אחר כל מוצר מזון חדש שיצא בעולם", אומר חזי לביא, מנכ"ל ADKIT. "אמנם כעת יכולנו רק להתבונן וללמוד, אך אני מאמין שבקרוב גם בישראל נראה אריזות מיוחדות שידברו עליהן בעולם".


אדקיט היא חברה לשירותי מידע תחרותי ומחקרי שוק בינלאומיים. החברה שהוקמה בארה"ב ופועלת בישראל מאז 1989 מספקת ללקוחותיה מחקרי שוק, מאגרים ממוחשבים של מידע שיווקי ועסקי, שירות של מעקב אחר פרסומות מהעולם, שירותי מעקב אחר מוצרי צריכה חדשים ושירותי מיקור חוץ של מידענות ומודיעין עסקי תחרותי. בין לקוחות החברה בישראל נמנים מרבית הגופים המובילים במשק בכל ענפי התעשייה, מסחר, פיננסים, מחקר ופרסום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר