אריח עשוי קרמיקה המנקה את עצמו – מיוחד למטבחים תעשייתיים וחדרי אוכל

'סופר קרמיק' משווקת אריח המנקה את עצמו, ומונע מחיידקים ולכלוך להישאר עליו. האריח מיוצר על פי טכנולוגיית ההידרוטק על ידי חברת בוכטל הגרמנית, ומשווק בישראל באופן בלעדי על ידי רשת 'סופר קרמיק'

'סופר קרמיק' משווקת אריח המנקה את עצמו, ומונע מחיידקים ולכלוך להישאר עליו. האריח מיוצר על פי טכנולוגיית ההידרוטק על ידי חברת בוכטל הגרמנית, ומשווק בישראל באופן בלעדי על ידי רשת 'סופר קרמיק'.

מדובר באריח עשוי קרמיקה או גרניט פורצלן, המיוצר על פי טכנולוגיה חדישה הנקראת הידרוטק, ומיועד לשימוש חיצוני ופנימי בחללים גדולים בהם נצבר לכלוך, ובמיוחד במטבחים תעשייתיים וחדרי אוכל, שם נוצר מגע רב עם לכלוך, מים, שמן (ליד הגז) וחומרים נוספים קשים להסרה.
האריחים מיוצרים בגדלים שונים ובמגוון צבעים, כך שניתן להתאימם בתכנון ועיצוב לכל סוגי המטבחים וחדרי האוכל – קיימים וחדשים.

מיכאל אוגוסטין, המהנדס הראשי של 'סופר קרמיק' מסביר: "בשלב ציפוי הגלזורה מצופה האריח בחומר הנקרא Titanium Dioxide, ולאחר מכן הוא עובר תהליך בעירה מיוחד. חומר הציפוי אינו פעיל, אולם כאשר קרני האור נפגשות עם האריח, החומר משמש כקטליזטור שהופך את החמצן שבאוויר לחמצן פעיל המשמיד את החיידקים המצטברים על האריח. בנוסף, המעטה הפעיל גורם למים להתפשט בצורה אחידה המגיעה לכל שטח פני האריח, ועל ידי כך נשטף הלכלוך. חשוב לדעת כי חומר זה אינו רעיל, ואף קיים במשחות שיניים ובמוצרי בשר (לדוגמא – השכבה הלבנה של נקניק הסלאמי)".

מחיר: החל מ- 145 ש"ח למ"ר.

'סופר קרמיק' הנה הרשת הגדולה בישראל לשיווק מוצרי גמר לבית, ובהם ריצופים, חיפויי קיר, ברזים, כלים סניטריים, בריכות שחייה ועוד. ל'סופר קרמיק' סניפים בכל רחבי הארץ, והיא פועלת בסקטור הלקוחות הפרטיים, לקוחות בנה ביתך, קבלנים, אדריכלים, ומעצבי פנים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר