ארמנדו – בשביל הים, הגלים והדגים

שחר בן-פורת ביקר במסעדת ארמנדו והתלהב מהלוקיישן המושלם וממנות הדגים המצוינות. מ- 14 סוגי הסלטים הוא התלהב קצת פחות

לוקיישן, לוקיישן, לוקיישן, זה הביס לכל עסק מצליח. למסעדת הדגים החדשה ארמנדו, יש בדיוק את זה. טיילת תל-אביב, בסמוך לשגריריות האמריקאית, עם מרפסת גדולה בה אפשר לשבת, לאכול ולצפות בגלי הים. מושלם.

לוקיישן הוא המעלה של המסעדה, והמעלה הראשונה. המעלה השניה הוא העיצוב המזמין והנוח, כולל חלק גדול ממוזג לטובת הסועדים בימים החמים במיוחד.

אך כל אלו אינם יחזיקו ללא מאכלים מוצלחים, וכך הגענו חיש קל אל התפריט. זה מפתיע בצמצומו. מספר מנות דגים, מספר נוסף של דגי ים, כמה סוגים של פירות ים, 3 מנות בשר, 2 פסטה עם פירות ים, מנת ילדים אחת ומנת חומוס אחת.
מי שבוחר מהמנות מקבל מבחר עשיר של 14 סוגי סלטים עם לחם, הכלולים בתשלום. אחרת, תשלמו 35 ₪ לסועד, לא כולל 2 ₪ לכל לחמניה.

מבחר הסלטים מרשים אך האיכות אינה מרשימה באותה מידה. סלט העגבניות שרי עם בצל ירוק וחומץ היה מוצלח, וכמוהו גם סלט הבטטה,סרטנים בשום ולימון האיקרה, החציל הקלוי, הפלפלים בתחמיץ, הדג המלוח והטחינה. הסלט הירוק הקצוץ והחציל בטחינה החמים היו גם הם עשויים כהלכה.
לעומתם, סלט הכרוב הלבן היה סתמי, הכרובית במיונז קצת טבעה ברוטב, החציל במיונז היה מוזר בטעמו והגבינה המלוחה היתה מרירה. 4 הלחמניות היו אמנם טריות אך לא מלהיבות.

משם עברנו למנות העיקריות. 89 ₪ לכל אחת – דג בס שלם לגברת ופילה סלמון לי. שתי מנות מצוינות, עשויות על הגריל בדיוק במידה הנכונה, המגיעות עם פרוסות של תפוחי אדמה ובטטה אפויים עם קצת יותר מדי שמן זית. פילה שולה ברוטב לימון, שום ופלפלים חריפים

את הארוחה ליווינו במים מינראלים וכוס יין לבן – שרדונה – לגברת, במסגרת כוס יין לבן או אדום ב-26 ₪. הקפה ההפוך של סוף הארוחה היה עשוי היטב והיווה סיום מרענן.

לסיכום, כל שחסר הוא לשדרג את הפתיח של הארוחה, ואז סעודה בארמנדו תהפוך מטובה למצויינת.

ארמנדו
הרברט סמואל 88, טיילת תל אביב
טל. 03-5101601
כל השבוע מ- 12:00 עד אחרון הלקוחות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר